پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

در حد کسب مدال طلا!


صبح رفته ام چیله را بسپاریم به مهد کودک

مربی مهد دستش را میگرد و می آید که برود که برمیگردد به سمت من اشاره میکند می گوید چیله!؟ این خاله پروانه است؟

و در توضیح حرفش می گوید که خیلی از شما برایمان تعریف میکند




پ.ن:

1- آفرین جان با ترکیب کرم و قهوه ای مبل و چوب و کاغد دیواری استفاده از رنگ های سرد رو توصیه نمی کنم چون یک جور شلوغی و به هم ریختگی ایجاد می کنه. به جاشون رنگ های گرمی رو توصیه میکنم که هم با ترکیب خونه خودت جور تر باشه و هم پویاتر و زنده تر بشه، به جای رنگ های آبی و بنفش من رنگ نارنجی ملایم  در کنار یک سبز مغزپسته ای خوش رنگ و یا صدری رو توصیه میکنم البته پارچه ی بافت دار و گل دار نباشه بهتره چون خونه ات هم کوچیکه و جزییات رو خیلی بیشتر نکنی بهتره! موفق باشی دوستم


2- نازنین مریم


3-یعنی چیله  از من چی براشون تعریف کرده؟!:)))

نظرات 9 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:14

من که خاله و عمه نیستم ولی مطمئنم خیلی حس خوب و عالی هست مخصولا چیله کپلی


فک کن از من برای مربی هاش تعریف میکنه

دزیره سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 http://zendegidobare.blogsky.com

من هم خاله م هم عمه ...
واقعا حس خوبیه ....

آفرین سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:42

ممنونم از راهنماییتون.
لطف فرمودید.


بازم منو در جریان بزار
صدری و نازنجی و حتا یه کوچولو طلایی خوب میشه

نازنین سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:31

واقعا چه حس خوبی منم بودم کلی ذوق زده می شدم

م سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:50

"سدری" جانکم, صدری اسم یه برنجه
من اگه غلط املایی ببینم نگم میمیرم
بعدشم من یه ویش لیست فانتزی دارم که توش از تو واسه دکور داخلی خونه ای که خواهم ساخت مشاوره میگیرم لطفا مطالعاتتو تکمیل کن
بعدشم چرا آدم رو مثل پست آلوچه ات به هوَس گاز چیله ای میاندازی



من خودمم از لپای چیله به اعلا میرسم
من منتظرم ها
زودتر درستش خونتو عزیزمممم

ماری چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 http://maral-memories.blogfa.com/

من هنوز خاله نشدم . ولی وقتی یکی از بچه های فامیل از برادرزاده م می پرسه : " توت فرنگی دوست داری ؟ " و جواب میده : " نه . من فقط عمه هامو دوست دارم " ، مخلوطی از حس های قشنگ توی دلم پر پر می زنن

جاننننننننننننننننننن
خیلی خوب بود

سلاله چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46

اینو چه کنید شادی به کارتون بیاد
http://1pezeshk.com/archives/2014/06/1pezeshk-logo-competition.html

ممنون سلاله جان

بالیق پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 http://www.zendegiyebaliq1.blogfa.com

وای پروانه من خیلی این چیله ناااااز رو دوست دارم
خوشبحالت که همچین فرشته ای کنارته :)

عزیزم
مرسی دوستم

غریبه شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:27

چیله خیلی خوشبخته که یه خاله ی جوون و جیگر و هنرمند مثه پلاله جون ما داره!
خدا به هم ببخشتتون

مرسی عزیززززم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد