پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

از خویشان سببی!


چیله قدیم ترها یکبار بی احتیاطی کرده بود و دستش با قرمه سبزی سوخته بود، حالا مادرش دیشب نشسته بود داشت برای من شال اتو می کرد، و چیله هی دورو برش می پلکید که مامانش بهش میگه برو کنار می سوزی ها!

بچه م یکم فکر میکنه در حالی که انگشتشو با حیرت گذاشته رو لبش میگه مامان؟!

اتو و قرمه سبزی داداشن؟



اون شاله که خواهن داشت اتو می کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
مخمور چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 http://masti0mastoori.blogfa.com

استدلال از این منطقی تر دیدید تا حالا ؟!!!
نه والا

آفرین چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:13

بوس:اینارو بکار رو گونه هاش

حتما

آلبالو پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:35

جااان من این روزا شدید تو کار این وروجک ها هستم، یعنی ما هم یه روز اینقدر خواستنی بودیم؟؟
خاله جون نی نی من پسره :) حسابی هم تکون میخوره این روزا
سه ماه دیگه مونده ،هممممه چی هم براش خریدیم به جز کفش چون واقعا نمیتونم انتخاب کنم همشو میخواااااااااااااام :)

ججججججججون دلم
عزیزم
مامانش براش کفش های خوشگل مردونه بخرگل پسرم بپوشه بره در در
ایشاله به سلامتی
نی نی میاد مامان خوشحال شه
مراقب خودت باش دوستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد