پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چرا یادم نمانده


بیدار شدم

پاسی از نیمه شب گذشته 

فقط همین قدر یادم مانده که تو را دیده ام


نظرات 16 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:25

ساناز یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49

حضورت آرامت در کنارم نیست
ولی رویای مهربانیت مهمان همیشگی قلبم است...
روزت مبارک مهربان

منون عزیزمم

غریبه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:03

قربون اون دل تنگت

مهسا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 http://zendegikhusosi.blogsky.com

روزه مادره, روح مادرت شاد عزیزم. اینقدر غصه نخور بذار خیال مامان راحت باشه.
راستی روزت مبارک.
من از دوستای قدیمیتم! تو فیس هم دوستیم ...

بله بله
سایه تان مستدام مهسا خانوم

زهره خاموش یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:51

خدا رحمتشون کنه

سهیلا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:18

آی ی ی ی ی ی ی ی
دلم گرفت

فروید کوچک یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:02 http://feroidekuchak.blogfa.com/

خدا رحمتشان کند

مهری یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:08

خوش به حالت خواهرم دیداری تازه کردی من چند وقته تشنه دیدارم ولی به خوابم نمیاد.

فریبا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:52

عزیزم پروانه جان چند ساله که میخونمت با هر پست که برای مادرت نوشتی اشک ریختم ولی نمی دونستم چی بگم الان هم نمیدونم, فقط دلم میخواد بغلت کنم و بلند بلند گریه کنم امشب غمگینم

عزیزم
دلم نمخواست غمگینت کنم

آزاده دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 http://zezegooloo.persianblog.ir

روح مادرت شاد عزیزم... اصلا قابل تصور نیست موقعیت تو... ان شالله به دعای همون مادر عاقبت به خیر شی و به زودی ازتنهایی در بیای میدونی که مثل همیشه تو برای من اسوه مقاومت و شجاعت و صبوری هستی


ممنون آزاده جان

پرنیان دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:11

یه مدته کلا تو یه حال و هوای دیگه ای, بیتابی ... خوب باش پروانه رنگی رنگیه خوشگل.....

ممنون عزیزم

شادی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:35

خدا رحمتشون کنه.

آلبالو سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:08

سلام پروانه، خوبی ؟ چند وقته نوشته هات اعصاب نداره میترسم سلام کنم

من خوبم دوستم

maryam چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 http://www.booloor.com

اگه خوابم ببره دوباره میخوام ببینمت

گاهی می بینی ها

مامان زری چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 http://faraziba.niniweblog.com

ممنون از اطلاعات خوبتون مرسی لایک دارین

سلامت باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد