پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فقط 100 ثانیه



پدر


+



نظرات 6 + ارسال نظر
مهناز دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ... عالی بود
خداهمشونو حفظ کنه
ضمنا،شماراچه میشود؟چراکامنتاروجواب نمیدین؟خوبین؟

خوبم ولی هوای جواب دادن و تایید کردن کامنت ندارم
یحتمل هوای بهار باشه

م دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:14

مرسی عالی بود
خدایا لپ تاپ پروانه رو به احسن حال دستش برسون

مرسی عزیزززززم

آیلین دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:27

پدر یا مادر ؟ بنظرم مادر بیشتر بهش می یومد فکر کنم پدر بیشتر از نظر مادی حمایت میکنه ولی مادر از مال و جون و عمر خودش مایه می ذاره همیشه از دهن خودش می گیره میده به بچش
حتی لباسه هم شکل یک مانتو زنونه بود اگه ساخت ایران باشه

ایرانیه

غریبه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:00

اینبار من دلم آتش گرفته.... من بابا ندارم خب...........

مینا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 http://gonbademinagallery.blogsky.com

سلام، چراخبری ازتون نیست خوبین؟
ویدیوی قشنگی بود از اون روز که دیدمش به همه نشونش میدم و با آهنگش بغض گلومو میگیره،الهی همه ی پدرها سالم و تندرست باشن و همه ی فرزندان بتونن احترام پدراشون رو نگه دارن.
راستی من از خواننده های چند ساله ات هستم.

هستم عزیزم

سمفونی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:14 http://samfooniemordegan.blogfa.com

خیلی قشنگ بود. کاش همه باباها اینجوری بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد