پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

از توانایی های من



می توانم عاشقانه کسی را که تحمل بودن در کنارش را ندارم دوست داشته باشم

میتوانم هر بار دلتنگ شوم و عکس های فیس بوکش را تماشا کنم و آنقدر اشک بریزم که کیبورد خیس بشود

می توانم هر بار که دلتنگ شدم همه ی دلتنگی ام را بریزم بیرون و بگویم و ینویسم

می توانم همان وقت نتیجه گیری کنم که خیلی هم بیخود کرده ام دلتنگ بوده ام

بعد همه ی کاسه کوزه ی دلتنگی را جمع کنم و فین قرایی کنم و چشم هایم را بمالم

و یک پست بنویسم

و بروم در سایت نیازپذیر ادامه ی آگهی های گرافیست حرفه ای را بخوانم . . .

فقط حیف که نمیشود این توانایی ها را در رزومه نوشت!

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:06

تو بنویس من خودم در نظر میگیرم

غریبه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:10

نظرارو تایید نمیکنی یعنی حالت خوب نیست؟؟
خواستی بنویسی اینم توی رزومه ت بنویس! خیلی صبر داری... خیلی

مخمور پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 http://masti0mastoori.blogfa.com

واسه همین تواناییهای خارق العاده اته که عزیز مایی پرپری

مهدیه پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 http://heava.persianblog.ir

اثرات دلتنگی و تنهایی و ناراحتی برای چیزهایی که از دست رفته. روزهایی که می شد جور دیگه ای باشه ولی خب، برای همه آدم ها یک جور رقم نمی خوره پروانه جان

آلبالو پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:29

عزییییییزم
منم از این توانایی ها دارم هر کس هم که این توانایی ها رو درک نمیکنه خره
بله

بعله که خرررره

شیوا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:40

منم دقیقا همین جوری هستم فقط من آخرش به اون نتیجه هم نمی رسم که بی خود کردم دلم تنگ شده !

ملیسا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:34 http://melissayesam.blogfa.com/

سلام عزیزم
مرسی که اومدی پیشم ، دوباره ساختمش
لینکت کنم؟ لینکم میکنی؟ آپم

جعفری خاتون شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 http://ms-jafari.blogfa.com/

خوش به حالت که می تونی احساساتو بنویسی...
من حتی نمی تونم واسه خودم اونا ذو تو غالب جملات بیارم..

این شد دو تا جمله

پنج دقیقه تا آشنایی شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 http://5time.blogfa.com/

مهناز شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:39

چه گرافیست طنازی

خواننده ی همیشگی شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:17

سلام.خوبی؟
پوی من 83ساله شد؛ ولی هنوز پا درنیاورد :-(
اون وقت پوی شما که به 77سالگی رسیده بود، پادار شد!
خوووووش به حالت:-!

باید آپدیت کنی

گلدونه شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:18

وای یکی از مشقهام این ههی رزومه حرفه ای بنویسم مث خر تو گل گیر کرد ه ام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد