پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

انگار حک میشه تو مغرت


چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست 

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساقرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


اینجا بشنویدش


از جذابیت های یک موسیقی یا یک اثر هنری اینه که مخاطب جزییات بیشتری ازش بدونهو همراهش بشه و همراه این آلبوم کتابچه ای هست که هر ترک تصویر سازی شده و از قضا خیلی هم خوب شده که با هر آهنگ قصه ای تصویر سازی شده که ذهن آدمو درگیر میکنه!

البته یک کلیپ برای این ترک ساخته شده که منم دوستش نداشتم


نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:34

دل آدمو می بره
مرسی ازلینک دانلود

غریبه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:00

بگم دیشب اینو برای اولین بار گوش دادم باور میکنی؟؟
اونم من که اصلا موسیقی فاخر سرم نمیشه
عاشقش شدم

مخمور چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 http://masti0mastoori.blogfa.com

سلام پروانه
چطوریایی ؟ این کامنت فقط برای زدن حاضری بود . این روزها حرف زدنم نمی آید فقط خواستم بگویم همراهیت می کنم

سلامت باشی

زهرا سادات چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:06

چه جالب... من دیروز داشتم این اهنگو از من و تو میدیم، عاشقش شدم...

مه تا چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:44 http://mahtamidha.blogfa.com

منم عااااااشق این البوم شدم. شماره ی ششم که دیگه من و دیووووونه میکنه

عالیه

بانو سرن پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:43 http://banooseren.blogfa.com/

اگه ترکش همونه که باران کوثری کارگردانشه منم خیلی بدم میاد ازش.

همونه

سمی سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 http://rosequart.persianblog.ir/

این اهنگ عالیه منم عاشقش شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد