پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

آن یار دیرینم . . .


رفیق گرمابه و گلستانم بود

و یک حس همذات پنداری عجیبی در استقامت

از مجله تمبر  

فانوس بهارستان را با هم بستیم

فرآیند نو و تازه های انرژی را با هم لی اوت کردیم

تا ششمین دوره ی کنفرانس های محیط زیست پا به پایم آمد

نیمه شب ها تا دیرقت با هم فرندز تماشا کردیم و خندیدیم

عکس هایم را آرشیو میکرد

غیر از کتابی که از گزارش شش دوره کنفرانس تهیه شد هیچ وقت دستم را تو پوست گردو نزاشت

همان یک بار هم فایل خروجی چاپ خانه را تحویل داد و بعدش کم اورد

این آخری ها که از پل هوایی سر نوزدهم رد میشدم و یخ و برف همه جا را پوشانده بود زمین خوردم و گویا او هم صدمه دید

یک رنگ طوسی متالیکی داشت که به بنفش میزد

و این آخری ها عمرش به شماره ی شهریور و مهر مجله کفاف نداد

کاتالوگ آقای درویشی را هم بی او بستم

تمبر آب و فاضلاب را هم

سیم برقش کشیده شده بود و وقتی شارژش تمام شد برای همیشه خاموش شد

گویا چیپ گرافیکش سوخته بود که هر چقدر قطعه عوض کردند نشد که به روز اولش برگردد و آخرش قرار بر تعویض برد اصلی شد که هزینه اش هشتصد نهصد هزار تومن بود که من بی خیال شدم

لب تاب گوگولی ام سوخت . . .



این روزها درگیر انتخاب و بررسی مدل های مشابه برای خرید لب تاب تازه ام.

+ و این +  و این در راس هرم کاندیداها هستند

 

نظرات 13 + ارسال نظر
فروید کوچک یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:42 http://feroidekuchak.blogfa.com/

از دست دادن گوشی و لپ تاپ و فلش و ام پی 4 یکی از بزرگترین دردهایی است که در عصر حاضر به دردهای بشری اضافه شده است. من گوشی دارم که عمرش را کرده، 4 گیگش پر است، برای فرستادن پیامی مجبورم یک پیام پاک کنم تا بفرستم، اما نمیدانم چرا بدجور به دل ما وصل است و امید است سالهای سال دیگری نیز برای ما کار کند، و ما را در غم جانسوزش نگذارد
تسلیت از دست دادن لپ تاپتان

مچکرم عزیزم

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

م یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:14

همشونو بخر!

کاش میشد
تو یکیش هم موندیم مادر

yas یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:13

salam
in modelo mishnasam: ASUS K56CB-D
karesh khobe. dostam ino dare. nemidonam be darde kare grafic mikhore ya na chon on kare grafici anjam nemide. vali kheili razie. va darvaghe laptope karish hastesh va to mahale karesh bahash kar mikone.
be nazaram entekhabe badi nist.
movafagh bashi khanomi.

کلا ایسوس عالیه
سییتم قبلیم ایسوس بود
عالی بود

Ehsan یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:46

سلام پرواه خانم.من خواننده خاموش شما هستم و خیلی خوشحالم که میتنم کارایه دوستاشتی شمارو ببینم و وب شمارو بخونم.( هر جه از دل براید لا جرم بر دل نشیند)از بابت سوختن لپ تاپ گوگولی متاسفم ,باید ببخشید که در این باره نظر میدم چون میدونم با این وضعیت کار و غیره و قیمتهای الکی بالای اجناس چقدر خرید سخته اما با توجه به اینکه شما کارای گرافیکی میکنید بهتر سری Acer Aspire V3 تهیه کنید مدلی که صفحه نمایشی IPS full HD باشه چون صفحه IPS زاویه دیده بالایی داره و رنگهارو خیلی طبیعی و با طیفه رنگی خوب و درستی نشون میده که برای کارهای گرافیکی خیلی عالیه چون من خودم عکاسی انجام میدم این موضوع خیلی تاثیر گزاره. این مدل نسبت به بقییه مارکها قیمت مناسب تری داره. اما گر نخواید Full HD IPS باشه مدل Msi CX61 بگیرید من این مدلو دارم البته ( cpu i5 وram 8G)و تمام نرم افزارهای مهندسی خوب جواب میده.این دو تا مدل در شیراز موجوده و قیمت کمتری نسبت به تهران داره.چون خودم قبل از عید لپ تاپه جدیدی گرفتم و خیلی تحقیق کردم به این دو مدل رسید و چون دیدم تقریبا استفاده مشابه ای از دستگاه داریم و همچنین میدونم چقدر زحمت میکشید برای کارای زیبا و دوست داشتنیتون به خودم اجازی دادم نظرمو خدمتون عرض کنم که شاید بتونید با یه مبلغ معقول دستگاه خوبی بخرید و نخواید هزینه اضافی کنید و با تبلیغات فروشندها گیچ بشید. بازم پوزش میخوام که تو این زمینه نظر دادم. واییییییییی راستی سال نو بر شما مبارک سالی پر از سلامت ارامش برکت و کارایه خوبه خوبه خوب داشته باشید.

خیلی خیلی خیلی لطف کردی و خیلی هم جای نظر دادن بود
ممنون از راهنمایی تون

لیلا یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:32

لپ تاپ درسته نه لب تاب
.
فکر کنم یه جایی خونده بودم که acer نرخ خرابی ش به طور کل بهتر از asus ه! اما نمی شه حالا به طور مطمئن گفت که اگه ایسر رو بخری بهتره حتما :) ولی من احتمالا ایسر رو می خریدم!

ولی من هنوز نیمدونم

ﺩﻳﻨﺎ دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:43

ﺳﻼﻡ ~ﺭﻭﺍﻧﻪ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻗﺪﻳﻤﻰ ﻫﺴﺘﻢ ﻩ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﺍﺯ ﻭﺑﻼﮒ ﻗﺒﻠﻴﺖ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﻭ ﭼﻮﻥ ﻭﺑﻼﮒ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻢ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﻰ ﮔﺬﺍﺭﻡ. ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﻴﺪ ﻭﺳﻂ ~ﺍﻳﺎﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﻣﻦ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﻣﺸﮑﻠﻰ ~ﻳﺶ ﺍﻭﻣﺪ ﻟﺐ ﺍﻝ~ﻡ ﺳﻮﻧﻰ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻰﭺ ﻭﻗﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﺸﺪ. ﻣﻦ ﭼﻮﻥ ﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻓﻴﮑﻰ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻰ ﺩﻯ. ﻟﻨﻮﻭﻭ ﻣﺪﻝ z510 ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ~ﻳﺸﺘﻬﺎﺩ ﻣﻰ ﺩﻡ 2 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﻭ ﺍﺯ ﻟﺐ ﺗﺎ~ ﻫﺎﻳﻰ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻰ ﺑﺎﻻﺗﺮﻩ . ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻰ

مرسی دینا جون
من همچنان دارم میگردم

گلدونه دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:04

متاسفانه هیچ سوادی در اینباره ندارم بتونمکمکت کنم

مچکرم از هم دلیت عزیززززم

Sahra دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 http://sahra1362.persianblog.ir

Age betoni ba in hazine ke Dari mikoni beri samte Dell Khaili behtare o Motmaen Tare azizam , marke asus va accer khali motaber nist an to laptop

والا ما تحقیق کردیم
کاشف به عمل اومد دل یه سری بد جوری خراب کرده و کلی کارت گرافیک سوزونده
از طرفی ایسوس هم داشتم
عالی بود واقعا
ممنون از راهماییت دوستم

سارا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 http://aramsara88.persianblog.ir/

خدا نکشت پروانه
من فکر کردم در مورد یه آدم داری حرف میزنی...
بهت تسلیت میگم

مامان زری دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 http://faraziba.niniweblog.com

سلام
پروانه جان من رو هم ترسوندی فک کردم خدای نکرده دوستی رو از دست دادی یه خط درمیون خوندم تا زودتر به آخرش برسم ببینم کی بوده
عیدت هم مبارک کوچولو



مرسی عزیزمعید شما هم مبارکککک

ابنوس دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:22 http://abnous-art.ir

اون ایسوس را من از خرداد ماه دارم استفاده میکنم ازش فوق العاده است شک نکن تو خریدش فقط رنگ نقره ای اش را نخر
http://www.digikala.com/Product/DKP-20884/ASUS-K56CB-D/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-K56CB

گرونهههههههه مادر جون

ماندانا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:27

پروانه جان خواهر من تو کار فروش لب تابه مى خواى باهاش تماس بگیرى ؟

مرسی عزیزم
فعلا بی پولم

هدیه سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:23

سلام. اینکه لپ تاپ ایسر سیستم عال اوریجینال نداره یه نقص محسوب میشه. ایسوس مامانم داره خوبه از هرجهت. شبیه همین مدله. سبک و راحت. فقط اگه با سی دی کار میکنی باید دی وی دی رام جدا بگیری واسش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد