پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بهترین شوع برای یک سال!

ای خرمن گیسو

ای بهترین شروع

یاد تو نفسم را بند می آورد از خوشی

جایی از این دنیا تویی و قند و نباتی که از خنده هایت لبریز می شوند

جایی دور که در میان سینه ی من به روشنی و وضوح است

به همسایگی دلم
شیرینم

شیرین ترینم

تولدت بر ما مبارک

چ خوب کردی آمدی

چه خوب کردی چراغ های دنیا را روشن کردی

که زنگوله های آسمان را به صدا در آوردی وقتی صدای گریه ات می پیچد

دست های کوچکت همیشه در دست خدا باشد الهی

تو آیه ترین نشانه ی این روزهای منی

و قلبم را لبریز می کنی از عشق

 خدا را شکر برای بودنت 



ادامه مطلب را از دست ندهید

 



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین *


 

نظرات 15 + ارسال نظر
Saeid شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:33 http://dodkesh.blogsky.com

هرآنچه دوست داشتم
برای من نماند و رفــت
امــید آخرین اگر تویی،
برای من بمان

حسین منزوی

الی شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:01

عززززززیزم اشکم در اومد کههههههههه چقد با احساس و قشنگ نوشتی مرسی خاله مهربون خوش به حال دخترم که انقد خاله خوب دارهه


عزیزززززز دلمی الی جونم
من عاشق اون همه ارامش خودتون شدن و خشگلیای دخترچه ات

غریبه شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:53

منکه نفهمیدم نی نی کی بدنیا اومد این روزها همتون ازش نوشتین و خوشحال بودین. برای من همین که میبینم شماها خوشحالین کافیه

نی نی کفش دوزک

م شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:17

همه نی نی ها بوی بهشت میدهند :مثل شکوفه و باران
دل همممون از خوشقدمیش و خوشحالی شما و دوستانتون شاد شد
شاد و سلامت باشه الهی

مثل نرگس!

فائزه شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:41

چقدرقشنگ مینویسید.من خواننده خاموش وپیگیرهستم

ممنون فائزه جان
سلامت باشی همیشه

پسرک شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:02

خیلی هم عالیههههههههههههه
مبارک باشه تولدش
به امید بهار شدن با این گلهای نوشکفته باغ ایران زمین

دست بر قضا ایشون گل نوشکفته ی ایران زمین نیستن
استرالیا هم تازگی ها گل میده !!!

سحر شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:21

پری..متنت اشکم رو بدجور درآورد..نی نی رو ناز کردم با نوک انگشتام..و دلم خواست..که منم داشته باشم..یه نینی..;) که مال من باشه...فقط باشه..
اومدنت به دنیا مبارک نی نی...روزهای پیش رویت صاف آفتابی لبت پر خنده باد

عزیززززززم
کامنت تو هم دل من رقیق کرد
برات ارزو میکنم
الهی که دستات مخمل پوست نی نی خودتو نوازش کنه سحر جان

5 دقیقه تا آشنایی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:51 http://5time.blogfa.com/

همیشه تولد به ادم حس بودن و زندگی میده قدمش پر خیر و برکت

سلامت باشی دوست عزیزم

غریبه یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:58

آهاااااااااااااان. همونکه رفتن خارج؟ استرلیا بود آره؟ به سلامتی... ایشالا قسمت خودت بشه... یه پسر خوشمزه مثل پسر لاله خانومی

مرسییییی غریبه جونم
بعله خود خودشه

غریبه یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:43

این عکس واقعیه همون نی نی است؟؟ دیدم و ان یکاد نوشتی حدس زدم راستکی باشه

بله
خوده گیش پریشونشه

سارا یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 http://aramsara88.persianblog.ir/

خیلی زیبا نوشتی

رها یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 http://rahaomidvar.blogfa.com

به دنیا خوش اومد این مو مشکی نرمویی :)
چشم و دلت روشن باشه پروانه جان

ممنون رهای عزیزم
چشم و دل همه اونایی که منتظر یه آیه ان

بانو سرن یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:28 http://banooseren.blogfa.com/

هزار ماشالا. هزار الله واکبر چه ماهیه این دختر.

عزیزممم
نمیخوای عکس گل پسر ما رو نشونمون بدی؟
دلمون رفت به خدا
میاییم ک ببینیمش
قول قول

ملاحت دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 http://1349814.persianblog.ir/

جانه شیرین و عمر دوباره..از حضورش کیف کن..عمر آدمو با شادی بلند میکنن این نی نی ها ما یه چند سایز بزرگترشو داریم که جان همه است...

همه جان همه است
حق مطلب بود ملاحت جان

نازنین دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:00

آفرین به این خاله با احساس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد