پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

گردالوچه


تولدت مبارک گولوچه


این پست میخواست عکس داشته باشد 

یکی نه دو تا

یکی اش طوسی بود

آن یکی اش سورمه اس

یکی نقش پرنده داشته باشد

یکی گل بابونه

لب تاب خاموش شد و انگار که به یکی خواب ابدی رفته باشد دیگر روشن نشد و بعد از دوهفته هنوز تعمیر نشده است!

لبتابی که چون جان عزیز مراقبش بودم و از چهار سال پیش تا حالا خط به جانش نیفتاده بود و فروشنده اش هی سراغش را میگرفت که تو امسال هم نمی خوای ویدوز عوض کنی؟

سوخته و حالا اگر به اطلاعاتش هم دسترسی دااشته باشم باید کلاهم را بندازم هوا

این پست قرار بوده یک عکس بابونه داشته باشد

و یک عکس پرنده ای که بالای بال هایش آبی است

اما شد یک پست با یک عکس که ماحصل دودقیقه سرچ در گوگل می باشد

تولدت مبارک گلوچه

گردالوچه

آلوچه

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده گولو شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 http://thegooloobird.blogsky.com/

این پست چهار تا ماچ دارد
دو تا برای دوتا کلوچه ای که ذکرشان خواهد رفت و دوتا برای آن لپ های قند و نمک تو.
پروانه ات شوم ماه بانوی من

ای جاننننن دلم

رها شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://rahaomidvar.blogfa.com

:*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد