پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

یک نغمه گوش!


دنیا خیلی بزرگ است و همه چیز از شیر مرغ تا جان آدمی زاد از هر رنگ و طرحش یافت می شود مهم است که تو بروی و کشفش کنی و بعدش اهلی اش کنی و بعدش مال خودت کنی اش و  . . .

آن وقت دمبش را میگیری و می گذاری اش لای فیوریت هایت و هرچقدر بیشتر اهلی اش میکنی بیشتر دوستش میداری و آن آهنگ یا آن نقاشی یا آن هر چیز دیگر میشود چیزی سوای ماهیت اصلی اش که پاره ای از مفاهیمش را از تو و بودن تو می گیرد که اجزای تو را می سازد که مال خود خودت است

نگاهی سوای آن چه هست، نگاهی از اول! نگاهی که گاهی میبردت تا آنجا که به وجد بیایی


یک از تازه ترین کشفیاتم که آن را با شما به اشتراک می گذارم خواننده و آهنگ ساز و نوازنده ی خوش ذوقی  است که موسیقی خاص و منحصر به فردی دارد که دلنشین و متاثر از فرهنگی است که با دل هایمان مجاورت و موانثت عجیبی دارد

انتخاب شعر و تریکیب صدا معجون دلنشینی از آلبوم هایش ساخته که پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید.

اطلاعات کافی برای معرفی سهیل نفیسی ندارم و دوست تر میدارم هر چقدر بیشتر با ترانه هایش انس میگیرم بیشتر بشناسمش

اینم لنک دانلود  یکی از اندازه ترین آهنگ هایش

+

نظرات 3 + ارسال نظر
دایان شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:53

خیلی خیلی از این متن حظ کردم.قلمت روان و ذهنت گرم خانوم هنرمند

خطت روان عزیزم

نوشا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 http://mannosha.persianblog.ir

من ترانه های جنوبش رو دوست دارم ... راستش قکر می کردم آهنگ هایی که دوست دارم رو فقط خودم دوست دارم چون مجبورم تنهایی گوش بدم چون می دونم بقیه زیاد دوسشون ندارن

اون که عالیهههه

حامد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:40

موزیکاتون و جملات خوبی میگید،ممنونم به دل میشینه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد