پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

happy valentine!!!


1- روی گونه ام یه تب خال زده بود که حالا خوب شده، ردی کمرنگی روی صورتم مونده، عین یه قلبه کوچولو 

2- دیورز خون دماغ شدم، یه قطره درشت چکید روی تاپ سفیدم، عین یه قلب کوچولو

3- پای گلدون یه سنگ پیدا کردم، عین یه قلب کوچولو

یه بسته ویفر شکلاتی خوشگل خریدم و بین همه همکارای واحد پخش کردم، به نظرم به اندازه کافی برای ولنتاین تبادلات عشقی داشتم

:)


پ.ن:

1- دو تا گل پسرای دوستم تو این جشنواره شرکت کردن و نقاشی هاشونو اینجا ارسال کردن! 

2- گل من!

نظرات 11 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:02

مرسی عزیزم خیلی ممنون
با دل پاکت براش دعا کن به اعتماد به نفسش نیاز داره
ضمنا ممنون نظرتو درباره نقاشی آریا بدونم
موضوع رو که گرفتی
یه نفر از تو کشتی داره با دوربین یه جزیره رو نگاه می کنه که فقط یه ساختمون توش هست اونم تاراست
کار خودشه
از سه سالگی بدون آموزش پرسپکتیو رو می شناخت

بله دیدم
خیلی هم خوب بود و جزییاتو رعایت کرده بود
به هر دوشون هم لایک دادم

ممول شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://naghmeyeman.blogfa.com/

سلام
اولین بار هست که به شما سر میزنم و نوشته های شما خیلی به دلم نشست.

سلام

غریبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:49

والا ما همینم نداشتیم! تبادلات عاشقانه صفررررررررررررر

ایجاد کن!
قلبت به حالت رکود می افته ها!!! گنا داره!

اصلا از من شروع کن
:))) برام یک کامنت که مقادیر کمی (برای شروع) عشق جاری است بنویس
جایی عشقی که ریخته ای به کامت می ریزد
شک نکن

بانو سرن شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 http://banooseren.blogfa.com/

بازم جای امید داشته ها.
تبریک کائنات و خودت به خودت. خوبه دیگه

غریبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

میدونی پروانه؟ من همون وقتی که دامن طوسی دست دوز خواهرتو پوشیده بودی و توی ولیعصر گشت ارشاد بهت گیر داد شیفته ت شدم!
برای شروع خوب بود؟؟؟

شروع چی؟

غریبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:47

خب اون بالا در جوابم گفتی برای شروع برات کامنتی که توش عشق جاری باشه بنویسم. منم فکرکردمو اونو نوشتم. خوب بود؟؟

اره
:)
برای جاری شدنش لازم نیست شیفته بشی حتما ها
همین که ادما رو دوست داشته باشی جواب میده

بهار شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

دوست دارم .هم خودتو .هم نوشته هاتو.هم هنرتو.بوس

مرسی بهار عزیزمممم

نویده شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:36

سلام پروانه خانوم هنرمند
یه سوال داشتم ازت.با توجه به اینکه کارای سنتی انجام میدی میخواستم ببینم میدونی مانتو سنتی تو تهران کجا میشه پیدا کرد؟من تهران زندگی نمیکنم مشهد هم یه چند جا رفتم طرحهاشو نپسندیدم!یا مثلا سایتی که بشه سفارش داد؟

سلام عزیزم
نه والا
خبر ندارم
برند درست اگه نمایندگی داشته باشه

مریم شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:00

پروانه جون.کامنتم برات رسید؟من همون مریم هستم که قرار شد برام شال طراحی کنی با شرایط ویژه

سلام عزیزم
رنگ شالتو بهم بگو
و همین طور شماره تو برام بزار
بهت مسیج میدم

مهری شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

خواهر نازنینم من عاشقانه ترین ترانه ها رو تقدیمت میکنم

فدات بشم الهی

م یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:59

ولنتاین دیه چیه نه نه جاااان

به یکی میگن عاشقی کشیدن سخت تره یا گرسنگی کشیدن ؟
میگه تا حالا تو صف دستشویی تنگت نگرفته ؟؟؟

به گمونم تو صف سبد کالا بودن ... انتظار کشیدن ...غمزه و رنج ارنج دیدن ...حتی مثل اون خانمه تو عکسا سینه خیز رفتن و سرانجام بدان سبد محبوب ! رسیدن هم یه چیزی تو مایه های فراق و وصال عاشقانه باشه !!!

به من که تعلق نگرفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد