پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کامنتر نوشت


  1. باورت میشه بعضی وقتا تو که برام مینویسی حس میکنم دلیل این نوشتن تو بودی؟ که بیای و برام جوابیه بزاری؟ بعد انتظار داری تایید کنم که همه بخونن جوابتو؟ نخیر فقط مال خودمه :)
  2. من خیلی هم کیف کردم از این انحصار طلبی در رفاقت شما! راستش را بخواهی پاره ای را که نه خیلی اوقات را را واله بوده ام که یکی بیاید یک همچین جمله ای برایم بنویسد! دمتان گرم! سایه تان مستدام
  3. یک زمانی یک ب-56 ای بود برایم می نوشت حالا خیلی وقت است بی خبر رفته، شما خبر ندارید ازشان؟
  4. گلپونه ی یک و گلپونه ی دو!!! هر جفتتان باحالید :)
  5. گاهی هم کسانی هستند که میان و مهربونی می نویسن خواستم بگم من خیلی خدارو شکر میکنم که شماها رو دارم ها! خعیلی!
  6. شیش تایی ها ؛)

نظرات 3 + ارسال نظر
آلبالو یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:49

دوست دارم پروانه

گلدونه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 http://تند و خند

خودت باحالی
فقط کامنتها رو زود تائید کن که من زود قضاوت نکنم :))))))


امکانات نداریم
مسئولان پیگیری کنن لطفا

آفرین یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد