پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چیله


به چیله میگم میای پیش خاله؟ خاله تنها نباشـــــــم!

رو به مامانش میکنه میگه:

مامان! باید برم سوپر مارکت یه دونه شوهر برای خاله بخرم! 

من: :/


نظرات 6 + ارسال نظر
پسرک شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:25

سوپرمارکتش عروس نداره احیانا

لازم داری؟

نامبرده! شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

خو میخواستی شوهرتو مفت از دست ندی!!

هار هار هار
سگ تو روح اون شوهر

مهری شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

داشتم شاخ در میاوردم. منودم این حرفو از کجاش در اوره بود.ببین بچم چقدر به فکرته

من عاشق این بچه ام ها
می مییرممممممممممممممممممم براش

مهدیه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 http://heava.persianblog.ir

واقعا ما تا چندسالگی عقلمون به این جوابا نمی رسید؟!!!!
خواهرزاده 5 ساله من که رفته مشهد برگشته گفته دعا کردم دایی داماد شه، دعا نکردم خاله عروس شه! باز خوبه برای شما به فکره :دی :))


ما کلا تو باقالیا بودیم مهدیه جان

پسرک یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:28

پ ن پ میخواستم اطلاعات عمومیم زیاد بشه

گفتم شاید میخوای لیست اجناس سوپرو بدونی

مجید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:15

بچه های این دوره زمونه چه بزرگ شدن!!

بزرگ هم حرف میزنن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد