پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

گزارش کار- شنبه 19 بهمن


عوض کردن تصویر بک گراند دسکتاپ

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:48

وقتی گاز منطقه قطع باشه، کار بیشتری هم نمیشه کرد.

مگه گاز قطعه؟

مجید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

والا الان دو روزه میام شرکت، میگن گاز شرکتا باید قطع باشه، چون فشار گاز افت پیدا کرده. ما هم تنها کاری که می تونیم بکنیم این که درجا بزنیم گرم بشیم. دیگه یه پا ورزشکار شدیم. البته بخاری برقی هم هست که جوابگو نیست. خداییش این برقی که مصرف میشه، در نهایت موجب مصرف گاز یا سوخت فسیلی دیگه تو یه نیروگاه میشه، که نتیجه اش همونه، من نمی دونم آخه این چه کاریه میان گازو قطع میکنن میرن.

خداقوتتتتت
ما اینجا با کیسه اب گرم و کاپشن و . . . پشت میز نشستیم

الناز دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:09

خوشبحالتون که پشت میز نشینین!من که بیکارم!

این جذاب ترین حسرتی بود که فکرشو میکردم
هعی وای من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد