پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

در احوالات یک قورتنده


آب دماغم را می کشم بالا و قورت میدهم

بغض های فرو خورده را حبس میکنم و قورت می دهم

حرف های مگو را قورت میدهم

همه ی روزهای پی ام اسی را قورت می دهم

همه دل خواسته هایم را قورت می دهم 

غذای بدمزه ی شرکت را قورت می دهم

گاهی هم گرسنگی را قورت می دهم

اعتراض هایم را قورت میدهم

وقتی در ترافیک برفی میدان ونک سوار اتوبوس میشوم و کرایه را دوبرابر پرداخت میکنم اعتراضم را قورت میدهم

وقتی شیش و هشتی و خالتور فضا را پر میکند و من دلم شجریان و علیزاده میخواهد گوش هایم را قورت می دهم

وقتی زن های گشت ارشاد قد و بالایم را ورانداز میکنند همه ی حجم بودنم را قورت میدهم و قدم تند می کنم به رفتن

وقتی دلم تنگ می شود خواستن دست های مهربانت را قورت می دهم

بوی قرمه سبزی و الو اسفناج که می آید خاطره هایت را هم یکی یکی قورت می دهم

من قورباقه ام را هم هر روز قورت می دهم

 من امروز صبح چند قطره اشک را هم قورت دادم 

ابرهای دلم را هم قورت دادم

نبودن ها هم

گاهی بودن را هم



نظرات 7 + ارسال نظر
گلدونه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

من هیچ کدوم از شرایط زندگی تو رو ندارم، یعنی شرایطمون خیلی با هم متفاوته اما من هم قورت دادنم خیلی خوبه! خیلی چیزایی رو که گفتی برا من هم پیش میاد قورت بدم و به رو نیارم

تو هم قورتنده ای پس

بانو شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:36

خوبی؟

راستشو بخوای نع
:/

سارا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:23 http://zholiet87.blogfa.com/

من همه غم و اندهمو قورت میدم تنهاییارو قورت میدم نبودنا رو قورت میدم قورت قورت

چ گوارا این ناگوارای ها رو قورت میدی سارا جان

دلربا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:47

سلام پرنیان جون...فدای تو بشم با اون همه قورت دادنهات...هرکسی یه جورایی روزانه درحال قورت دادنه..

بله
کاملا موافقم

ترانه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:48

بعد از مدت ها خاموش خوندنت یهو دلم خواست بگم "بیا سرتو بذار رو شونه ی من
می دونی عزیزم به نظرم همه آدما تنهان حتی اونایی که دور و برشون یه عالمه آدمه... من الان اینقدر با بودن آدما دلم گرفته و تنهام که هی با خودم می گم کاش تنهای تنهای بودم، اونوقت دلم نمی سوخت که هستن اما نیستن.
خیلی وقت پیشا باید می گفتم که خیلی دوست دارم..خودتو..انسان بودنتو.. پروانه بودنتو
امیدوارم روزای خوبی در پیش داشته باشی

قربون مهربونیت عزیز دلم
مرسی ترانه ی جان
حس خیلی خوشی جاری بود تو کامنتت

زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

قربوون این قورتنده همکار برم من الهههههییی

خدا نکنه
همکاریم ناسامتی
گرافیستی دخمر؟

زهرا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:48

نه پری جون گرافیست نیستم.
یه جورائی توی تحمل تنهائی و غصه ها همکاریم ...
"خدایا ماها رو فراموش نکن, ما هم بنده هاتیم"

"خدایا ماها رو فراموش نکن, ما هم بنده هاتیم


عزیز دلم
چی میکشی با این روزا . . .
بیا از تنهایی هامون برای هم بگیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد