پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

من برق میشم میرم تو چشمات . . .

پیش درآمد



مشکلم بخت بد و تلخی ایام نیست!

مشکلم پوشوندن پینه دستام نیست! 

مشکلم نون نیست, آب نیست, برق نیست  

مشکلم شکستن طلسم تنهاییست 

عاشقونه است, یک روزی هم حل میشه

یا که از بارش زانوی من خم میشه!..


زنهااااار.. زنهار..


که من باد میشم میرم توو موهات..

حرف میشم میرم توو گوشات... 

فکر میشم میرم توو کلت...

من بنز میشم میرم زیر پات...

فقر میشم میرم توو جیبات!...

گرگ میشم میرم توو گلت...


هعــــیــــ ...


صدتا طرفدار داری

همه تو رو دوس دارنو

ذهن گرفتار داری

دمتم گرم! دمتم گرم! دمتم گرم! دمتم گـــــــــــرم!  

نزدیک میشم, دور میشم

بلکه مقبول در این راه ِ پر از استرسو وصله ناجور بشم

اینه قصه ام! اینه قصه ام! اینه قصــــــــــــه ام!


من برق میشم میرم تو چشمات...

اشک میشم میرم رو گونه ات...

زلف میشم میام رو شونت...

من باد میشم میرم توو موهات...

سیــــگار میشم میرم رو لبهات...

دود میشم میرم توو ریه ات...



ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب من با این خیال خامم گرم نمیشه...

ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب من با این خیال خامم گرم نمیشه...

ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب من با این خیال خامم گرم نمیشه...



بی حساب اسرارمو هی داد زدم! هی داد زدم...

بی دلیــــل, احساسمو فریاد زدم! فریاد زدم! 

حیـــف از این روزا که من به f.u.c.k  زدم! به f.u.c.k  زدم! 

حیـــف از این روزا که من به فالش زدم! به f.u.c.k  زدم!


نزدیک میشم, دور میشم

بلکه مقبول در این راه ِ پر از استرسو وصله ناجور بشم

اینه قصه ام! اینه قصه ام! اینه قصــــــــــــه ام!

 



کاری از علی عطیمی

محشره، از دستش ندید من تا امروز شونصد بار گوش کردمش

البته یه ویدیو کلیپ خوب هم داره که اونم پیدا کنم میزارم


اینجاmp3 +

اینم لینک کلیپ که سپیدار و پاییزی عزیزم برام گذاشتن
اینجا clip +

نظرات 36 + ارسال نظر
سپیدار دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 http://zendegiesepidar.blogfa.com/

http://s4.picofile.com/file/8100933200/aliazimi.mp4.html سلام پروانه جون،این لینک دانلود کلیپ.من همیشه اینجا رو می خونم خیلی دوست داشتنی و مقاوم هستی

مرسی دوستم
خیلییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییی

پاییزی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

تقدیم به پروانه ام:

http://s5.picofile.com/file/8107534792/VideoMusic_www_listenpersian_net_1_.mp4.html


مرسیییییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلم
مرسی

الهام دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:05

اره منم این آهنگ و دوس دارم.لحن خوندنش قشنگه :)

Exellent!!!

مخمور دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 http://masti0mastoori.blogfa.com

پروانه من گذاشتی سر کار با این آهنگ

چرا سرکار؟؟؟؟
من دوستش داشتم

مخمور دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:23 http://masti0mastoori.blogfa.com

منظورم اینه که از صبح از کار و زندگی افتادم . مثلا امتحان دارم خیر سرم

نوشا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:50 http://mannosha.persianblog.ir

منممممممممم اینو دوست دارم

ترنج دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:50 http://http://shaparak75.blogfa.com/

واااااااای منم خیلی این اهنگو دوست دارم
عاشق اون ریتم ساده شم و معنی هر خطش
فوقالعاده اس

خیلییییییی

مجید سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:47

خیلی قشنگه. ارزش شونصد بار گوش کردنو داره



marzieh پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:41 http://pesaramnikan.blogfa.com

عاااااااااااالی بود چقد زیباست هم آهنگ و شعرش هم کلیپش منم هی دارم گوش میدم دوسش دارم خیلییییییی

خیلی ممنون دمتم گرم دمتم گرم دمتم گرم دمتم گرم

بهار شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:19

وری وری وری گوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود:

امیر دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:13

حرف نداره
عااااااااآیه
از تلویزیون شنیدم و اومدم سراغ دانلودش
و تو وبلاگ شما پیداش کردم
هم کلیپس عالی
هم ریتم یادش
دلم خیلی گرفته ولی گوشش میدم حواسم پرت میشه
مررررررررررر ر رسی مررررررررررر ر رررررر رر سی

چه عالی
خیلی هم خوب

یه علی دیگه پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:45

خیلی قشنگ بود. مرسی وموفق باشی

عالیههه

نیما نجاتی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:39

ممنون از حسن انتخابت

على جبارى دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:02

من تو ماهواره داشت پخش مىشد اوشنا شدم باش عععععععااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللىىىىىىىىىىىىى

عالیه

حسین سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:49

خیلی خیلی ممنون که این زیبایی رو با ما هم تقسیم کردی ....

تهمینه پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:36 http://margeghoghnus.blogfa.com

ممنون عزیزم بابت موزیک و ویدیو که گذاشتی.
خیلی دوسش دارم یه حس خوبی بهم میده.
اولین بار از برنامه آنتن(ص.د.ا.ی.آ.م.ر.ی.ک.ا) که پخش شد دیدمش.

عالی
موفق باشید

mulad جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:22

لینک دانلودش کجاااااسسسسستتتت

هست که عزیزم

fatan یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:38

Aaaaaaaaaaaaaliiiiiiiii
Sir nemisham az shenidane in ahang
Mahshare
Dametoon Garm...Dametoon Garm...Dametoon gaaaaaaaaarm

من عاشقشمممممممممممممم

nightma دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:15

عالیییی

maria دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:35

Vaaayyyyy in ahang marekaast to khone to mashin sare kar hame ja in ahango gosh midam to dore hamiyamonan mizarimo hame ba sedaye Boland bahash mikhonim ali azimi vaghean 100ta tarafdar dari hame toro dost darano zehne gereftar dari dametam garm dametam garm dametam garm

عالیهههه

فاطمه چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:03

بهترین اهنگی بود که شنیدم

مهدی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:25

علی آقای گل، با این آهنگ کلی حال خوب به من دادی. ایشالا همیشه توو زندگیت حال خوب نصیبت بشه.

دادا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:42

این دیگه از مرحله ی عالی گذشته بهش میگن عالو
واقعا عالو بود
very good

سید رضا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:28

امشب تو برنامه اکران شنیدم این اثر زیبا رو و باید از خواننده بابت این کار دلنشین تشکر ویژه کنم...بابت لینک دانلودذ هم از شما دوست عزیز بسیااار ممنونم

zari gol چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:02 http://hashtakia.blogfa.com

عاااااااااالی بود:-P ممنون

یسنا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:10

عالیییی.نامبر وان.

اسزا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:31

قلب:نخبه:ممنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننون.

ندایی جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:52

محشررررررره❤

عماد شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:25

عاالی بود ممنون

محسن پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:10

♫♫ مشکلم بختِ بد و تلخیِ ایام نیست
مشکلم پوشوندنِ پینه ی دستام نیست
مشکلم نون نیست ، آب نیست ، برق نیست
مشکلم شکستنِ طلسمِ تنهایی ست
عاشقونه ست ، یک روزی هم حل میشه
یا که از بارش زانوی من خم میشه
زنهار ... زنهار ...
که من باد میشم میرم تو موهات
حرف میشم میرم تو گوشات
فکر میشم میرم تو کلّت
من بنز میشم میرم زیرِ پات
فقر میشم میرم تو جیبات
گرگ میشم میرم تو گلّت ... هی ...
من برق میشم میرم تو چشمات
اشک میشم میرم رو گونت
زلف میشم میام رو شونت
من باد میشم میرم تو موهات
سیگار میشم میرم رو لبهات
دود میشم میرم تو ریه ات



فقط این تیکه اش رو دوست دارم

tibi پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:38

من میخام دانلود کنم نمیتونم...کمکم کنید

رو لینک کلیک کن فقط

چیلر دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:42 http://www.parttahvieh.com

عااااااالیییییییییی

اشکان سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:29

یه شاهکاره تلفیقی کلاسیک و راک با تغیر میزان فوق العاده و 10 سال جلو تر موسیقی ایرانه!!!!!!
اگه واروژان زنده بود شاید امروز شوک میشد!!!!
زیبا / مفهومی / و.......
احسنت به این استعداد

آلبوم جدیدشو دریاب

kamran پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 00:13

فوق العادست .
خیلی خوندنش زحمت داره چون الگوی تمیزی تو این سبک نداریم البته تو ایران . فوق العادست

الهام چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 16:59

ممنون عالی بود

م.ح دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 18:58

فقط مشکل خوانندس

باز نمیشه>؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد