پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

منفی در منفی میشه مثبت


یک چنین روزی

پی ام اس شدید، افسردگی در حد چسبیدن به سقف، درد در همه اجزای درونی شکم و کمر

با همه این تفاصیل قرار است شالی که شهرزاد سفارش داده برایش ببرم سرکار تا بیاید و بگیرد.

شال را می سپارم و به نگهبانی و میگویم خانم وظیفه شناس می آید و بسته اش را میگیرد و میروم در صندلی پوشیده شده از کاپشن پر فرو می روم 

به نظر خودم هم خیلی بی شعوری است که نمیروم و خودم بسته ی دوستم را بدهم و هم کلی عذاب وجدان دارم از این برخورد . . .

لحظاتی بعد بگهبان تماس میگرد که خانم وظیفه شناس بسته را برد و برای شما یک چیزی گذاشته که بیایید ببرید

و آن وقتی که در بسته را باز میکنم و چشمم به چهار تا پکیج هیولا از شیرینی های جذاب می افتد فکرش را بکنید چگونه واژگون میشوم

این اولین باری بود که منفی در منفی ، مثبت جواب داد

تا حالا قانون اکثریت این بود که هر چی تنهاتر بشی دنیا تو رو کمتر می خواد و بر همین اساس من انتظار داشتم خانم وظیفه شناس حتا بعد از گرفتن بسته اش ریختم را هم نخواهد ببیند. اما . . . 


ممنون شهرزاد عزیزم

همکارم وقتی بسته را دستم دیده بود فکر کرده بود، معوقه ی سه ماه مان را  واریز کرد اند . . .




نظرات 4 + ارسال نظر
بانو سرن پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:58

دستش درد نکنه. خوب دوست خوب یعنی این دیگه. یعنی بدونه دوستش کی حالش بده.


آحه کل ماجرا در اون حدها نبود بانو جونم

نانازی بانو پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34 http://nabat.blogfa.com

نوش جون شما و مبارک شهرزاد عزیز

مرسی نانازی جونم

سهیلا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:02 http://nanehadi.blogsky.com/

چرا فکر میکنی هیشکی دوستت نداره
خیلی ها هستن که دوستت دارن
هر چند که به دور خودت پیله بستی .
خودمونیم این از خاصیت اون دوران قرمزه که آدم این احساسات رو پیدا میکنه .

نه عزیزم
یکم خوب نبودم کلا

کارمند وظیفه شناس سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 http://gozareroozha.persianblog.ir

نوش جونت عزیزم .ایشا الله اون سه ماه معوقه رو هم میدن تو هم جای خواهر کوچکم چه فرقی میکنه .البته من خواهر ندارم.

مرسییییییییییییییییییییی خواهر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد