پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

سمانه ی گوگولی من


یه همکار کپل و ریزه و با نمک و تو دل برو اینجا دارم که اسمش سمانه است، راهش خیلی دوره و هر روز با کلی مشقت از اون ورترای اسلام شهر تا شرکت که نزدیک پارک ملته میاد. صاف و ساده است و اهل خالی بندی و دروغ و ریا نیست

یه دوست پسری داره که تیریپشون ازدواجه و دارن صحنه چینی میکنن تا مادر پسره رو راضی کنن که بیاد خاستگاری و اون هم از اون ور هی شرط و شروط میزاره و سنگ می ندازه و   . . .

خلاصه


پریروزا تو ناهار خوری نشسته بودیم و سمانه هی از شاهکارای پسره واسه ما رو میکرد که تا بیمه ی ماشینش هم اون پرداخت میکنه!

میگه:هر بار که همو میبینیم برام پسته شور و بادوم هندی میخره میاره، با اینکه خیلی دوست داره من لاغر شم ها . . .

میگم هر دفعه؟!! 

میگه اره دیگه

فکم چسبیده به زمین، میگم آخه امکان نداره!

میگه:آخه میدونی پری . . .

تو تا حالا ادمی که قصدش خیر باشه تو زندگیت نبوده واسه همین باور نمیکنی

بعد کل ماجرای اینا رو واسه خواهرم تعریف کردم، اونم میگه امـــــــــکان نداره!!!

میگم خواهر انگار ادمی که قصد خیر داشته باشه تو زندگی تو هم نبوده ها



پ.ن:

1- خاموش هایی که به حرف اومدن و برای پست قبل برام نوشتن محشر بودن! حس بی نظریه! ممنون

2-خوب من هیچی از شکل زندگیم و شرایطم براشون تعریف نکردم! و قصد ندارم هم که بگم

3- واسه اینا ذوق دارم

این +

و این +


نظرات 24 + ارسال نظر
زهره خاموش یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

الهی که سمانه سنگ روی یخ بشه و بزودی کسی شما را عشقولانه برای امر خیر بخواد الهی الهی الهی هزارتا الهی

سمانه نمکیه
از مهربونیش این طوری میگه
تازه خبر ندازه تو زندگی من چ اتفاقاتی افتاده ک

نوشا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:23 http://mannosha.persianblog.ir

من یه وقت هایی میگم ببین با چه چیزایی مردم عاشق هم میشن و چه چیزایی رو میبینن .... من خیلی وقت ها یادم میره این کارهای ریز به ریز مهربونو ببینم ... دلش چی بی شیه پیله است ...


** پری گلی منم جز خاموشا بشمار

تاخیر خوردی شما هم

الهام یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:50 http://elham.tajik82@yahoo.com

چه جالب.تو زندگی منم آدمی که قصدش خیر باشه نبوده!! :دی

همه گیره الهام جان

پریسا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:33

امیدوارم هم شما خوشبخت باشی هم سمانه خانم گوگولی


شما هم

نلی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:44 http://www.mylife92.blogfa.com

خب خیلی ها هم کمبود محبت دارن دوست دارن اینجوری جلوه بدن طرف خیلی دوسشون داره ! این که کاملا تابلوئه

نهههههه
سمانه دروغ نمیگه
کلا پسره یه مورد خاصه
پیش میاد دیگه

بانو سرن یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://banooseren.blogfa.com/

انگار تو زندگی منم نبوده.

م یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:22

بعضی آقایون این طوری پیش میان ولی در طول زندگی مشترک اونا هم مثل هر آدم دیگه ای ضعفا و نقصاشون معلوم میشه
گاهی به همین اندازه که اول کارشون برامون عجیبه تحمل بعضی ضعفاشون هم از طرف مقابلشون به نظر ما عجیب میاد!
امیدوارم دوستتون و عشقش به هم برسن و خوشبخت باشند

اره کاملا موافقم
هر ادمی یه نقطه قوت و یه نقطه ضعف داره که میشه روش زوممم کرد

مانیا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:31

چقدر خوبه کسی آدمو همونطوری که هست دوست داشته باشه و ایضا تو هم بتونی اینکار رو بکنی. برای دوستت و خودت و خودم و تمام خواننده ها این آرزو رو دارم.

منم همین آرزو دارم
برای تو
همه ی دوستام
همه خواننده هام
و خودم

پسرک یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

سلام

من نگرفتم قبلا چیزی تعریف کرده بودین؟
لینک پلیز؟
کنجکاو شدم بدونم
عجب پسرای لوسی پیدا میشن
اینکارا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاد سریال پاورچین و داونه افتادم

نه بابا
همینه ماجرا
اما خوب کلا تو مایه های لوس بازی نیستن
بیشتر دارن میجنگن
منو یاد دردسرای خودم میندازه

یه دوست یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

سلام
من هم چند ساله که میخونمت. برات کامنت هم گذاشتم قبلا. غلط املایى هات رو بهت مى گفتم :) چند بار دیگه هم به بهونه هاى مختلف اومدم. اون موقع که درگیر اون مسئله بودى خیلى نگرانت بودم. تنها نگرانیم این بود که نکنه از خدا دور بشى یا بدى رو جایگزین خوبى کنى. یادته گفتم خدا داره امتحانت میکنه. خدا رو شکر احساس مى کنم باز هم ساده و خوب هستى. آدم شرمنده خدا نباشه، باقى چیزها مهم نیست.
وبلاگ نقاشیت رو به هر کى که میشناسم معرفى مى کنم. خودم هم هر وقت پولدار شدم میام سراغت. طرحى که میخوام رو هم انتخاب کردم حتى :)
ببخشید که اسم اصلى ام رو نگفتم. اسمم خیلى تابلوه!
در پناه خدا، موفق باشى.

مرسی عزیزم
مرسی بابت یه دنیا صمیمیت و مهربونیت
و یک دنیا دوستیت
ممنونم عزیزم
قلبم لبریز شد از حس خوبت

sisteric یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:55 http://sisteric.com

من هیچ وقت کسی رو که با دستای خودش انار و انگور برام دون کرده بود و آورده بود رو فراموش نمی‌کنم ;)

عزیزم یا من گیج شدم
یا کلا منظور کامنتتو توجه نشدم
برای من بود؟ نیود؟

آنایار یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:34

کاش ما هم از این ادما توزندگیمون داشتیم کاش

عزیزم
ما خودمون میشیم اون ادما
واسه اطرافیانمون

"یک من دیگر" یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:01 http://yekmanedigar.blogsky.com

منم یه خاموشم.
یه بار نظر دادم تحویلم نگرفتی برا همینم دیگه نظر ندادم!!! ولی همیشه می خونمت...
خیلی وقتا هم برات دعا می کنم اگه قابل باشم...

عزیزم من قصد رنجوندنت رو نداشتم
فقط یکم درگیر بودم
آشتی آشتی

آلبالو یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:48

پروانه اگه شوهر آدم خیلی خیلی مهربون باشه ولی از دخترهای بلوند خوشش بیاد آدم تو کدوم دسته قرار میگیره؟ محبت هم زیاد میکنه بنده خدا ...

خو قربونت برم همه مردا از دخترای مو بلند و . . . خوششون میاد
اما خوب برای این خوش اومدن اقدامی بکنه یا نکنه حرفه

نوا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:06 http://navaomom.persianblog.ir

ازصمیم قلب ازخدا میخوام واقعا این ادم همونی باشه که قصدش خیره وبرای همین وارد زندگی سمانه شده.چون این روزگار خیلی ها را دیدم که توهم قصد خیر را خیلی عالی به طرف منتقل میکردن.اتفاقا اونها هم پول بیمه ماشین میدادن هزینه فیش موبایل میدادن حتی خط وگوشی هم میخریدن..............

ایشالله که خیر باشه براش

ﻟﯿﻠﯽ دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 http://leilakolyaei@yahoo.com

ﺳﻼﻡ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﺟﻮﻥ
ﻣﻨﻢ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺧﺎﻣﻮﺷﻢﺍﮔﻪ ﺑﮕﻢ ﺍﺯ ﮐﯽ ﺑﺎﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﻗﺼﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻫﺮﻭ ... ﺟﺪﺍﯾﯽ ... ﻭﺑﻼﮒ ﺑﺮﺗﺮ ﺷﺪﻥ ﺑﺎ ﺯﻥ ﺑﺎﺑﺍﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ ... ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻥ ﺑﺎﺑﺎ ... ﻓﯿﻠﺘﺮ ﺷﺪﻧﻮ ... ﻭ ﺧﯿﻠﯿﯿﯿﯿﯽ ﭼﯿﺰﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺒﯿﻨﻤﺖ
ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺘﻢ
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﮔﻬﮕﺪﺍﺭﯼ ﻫﻢ ﻧﻈﺮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻤﺎ
اما ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ....

تو هم دقیقا از همونننننن اولا باهام بودی
پایدار باشی لیلی عزیزم
برام مثل پیش کسوتا ارزشمندی
مرسیییی

میترا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29

انگار توی زندگی منم از اون آدما نبودن :)

غصه نخور مادر
تو زندگی ما هم نبوده

گلدونه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48

با این حساب تو زندگی من هم نبوده

یک یک مساوی

سمیه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18

سلام من هم یه خواننده نیمه خاموشم که از خوندن مطالب و دیدن کارای قشنگتون لذت می برم تازه خواننده وبلاگای دوستاتونم هستم ایدا و لاله و ... راستی خدا اخر و عاقبت همکارتون بخیر کنه شایدم تو زندگی منم نبوده اینجوری فکر می کنیم دیگه !!!:

ممنون سمیه عزیزم

باران و بردیا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 http://baranvabardia.blogfa.com

والله ما قصد خیری هم داشتیم. ولی امکان نداره......

خو ما هم

هلی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17

کارت معرکست

قربونت برم عزیزمممم

بهار دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

عزیزم من نگرفتم قضیه رو.....
چرا اینقدر تعجب کردی از اینکه هر بار میدیدش براش پسته و بادوم هندی میورده؟

ایول
تو تعجب نکردی؟
خوب تو گویا ادم قصد خیر دار تو زندگیت بوده عزیزم

مریم گلی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:17

سلام. منم خاموشم و نوشته ها و هنرهات رو دوست دارم. نوشته بودی اگر ایران نباشیم شاید بشه نوشته های قبلی رو خوند میشه بگی کجا رو بگردم. امان از فضولی

والا ادرس قبلی من فیلتر شد
همین مارگزیده اینجا با بلاگفا

آنی دالتون شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:03

واسه من هم عجیب نیست. خب دیده این دوست داره، هربار براش خریده آورده دیگه!واااا!!!

تو زندگی تو بوده ها
من ک تصورش هم برام سخته
فکر کن هررررر دفعه بری آجیل فروشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد