پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

قصه عشق زهره و علی


چند وقتی هست که درگیر ماجرای عشق ناکام زهره خانوم و علی آقا شده ام،بی آنکه هیچ کدام را بشناسم یا تصوری ازشان داشته باشم، درواقع خودشان ناگهان سرو کله شان پیدا شد!

ماجرا از آنجا شروع شد که یک شب یک شماره ناشناس برایم پیامک زد و معذرت خواهی کرد. من که دیدم اشتباهی گرفته بعد از چند تا پیامک اول برایش زدم که شماره را اشتباهی گرفته اما گویا باور نکرده بود و یا شاید نمی خواست باور کند و این شماره آخرین امیدش بود و نمی خواست به همین راحتی ها بی خیالش بشود

هر روز صبح که بیدار میشوم پنج شش تایی پیامک محزون از مجنون قصه رسیده که دارد مراتب شرمساری و پشیمانی و اهدای انواع و اقسام امتیازات را خدمت لیلی خانوم ارائه میکند روبرو میشوم. . . .

اما خوب این وسط من گردن شکسته چه کاره ام که اس ام اس های عشقولانه مجنون جای اینکه دل لیلی را بلرزاند و نرمش کند تا دوباره برگردد و به یاد پارک صادقیه و  میدان ولیعصر و خیابان . . . نیمه شب، چشم های خواب آلود همچون منی را خواب زده میکند و تازه غصه ی نداشته ها و نبوده هایمان را به رخمان میکشد! والا!!


اولا میگفت علی بد نبود زهره!بدی دید که بدی کرد

بعدش بی خیال بدی و اینا شد و فقط میگفت ببخشید و تکرار نمیشه 

بعدترک پشیمان شد، بنده خدا بی مادر هم هست، هی خاک مادرش قسم می دهد که برگرد، که دیگر تا دنیا دنیاست به خاطر تو جواب هیچ شماره ی ناشناسی را نمی دهد

هی میگوید همه ی پشت فرمان بودن هایش حواسش پرت تو است و بارها شده تا مرز تصادف برود

هی التماس می کند که فقط یک بار دیگر صدایت را بشنود

میگوید ارزویش این است که کنارش بودی تا نازت را میکشید

تازه برای تولدت یک پلاک طلا خریده زهره خانوم!

این پیامک ها به دست شما نمیرسد ولی همچنان ادامه دارد 


گفتم اینجا بنویسم شاید صاحبش پیدا شد . . .


نظرات 12 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48

جالبه سرت گرم شده

البته بیشتر شبیه اختلاله تا سرگرمی

م یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12

به نظرت می ارزه واسه پلاک طلا آدم بره اسمشو از "م" به زهره تغییر بده ؟
تفاوت سنی مشکلی ایجاد نمیکنه؟
یه دوست زهره نامی دارم قالبش کنیم پلاکه رو بگیریم نصف کنیم ها؟
جهنم اصلا تو باهاش قرار بذار ، بگو پلاک طلاهه رو هم بیاره ، بعدش آقای همسرو میفرستیم زورگیری کنه !


دست زیاد میشه
هیچی نمیرسه بهمون

ابنوس یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:10 http://abnous-art.ir

عزیزم خب نمیشه شما زهره بشی هم دل این جووان شاد شه هم ما یه عروسی دعوت شیم؟؟؟:دی

ب نظرت میشه؟

مهسا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

بذار صداتو بشنوه اقلا شیر فهم شه زهره نیستی ! شایدم سر کاریه وگرنه قبلا که با عشقش رو به راه بوده به چه شماره ای زنگ میزده؟!!
بنده خانم مارپلم کارت منو داشته باشین

بازم باورش نمیشه
قفک میکنه من دوستشم

مهری یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

وای دلم عاشق این جوری خواست

شیطون شدی بلا

مرجان یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:08 http://baronbano.blogfa.com

این آقاهه یا خیلی اسکوله یا ما رو اسکول کرده ...آخه کدوم پسریه که اینقدر عجز و ناله کنه؟

هستن بابا
اینم نمونه اش

مطهره یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:09

خوش به حالش بابا.من اگه قهر کنم.یه اس ام اس هم بلد نیست بزنه ونازمو بکشه.

پس خوش ب حال زهره
اگه ک بدونههه

نوشا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://mannosha.persianblog.ir

بالیق دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://www.zendegiyebaliq.blogfa.com

سلام پروانه جان
الان چهره من خیلی دیدنیه!
چون معمولا با نت سرعت پایین میام، هیچوقت عکس طراحی-ت روی شال رو ندیده بودم. چون با سرعت پایین معمولا عکس ها لود نمی شه. امروز برای اولین بار رفتم به سایت مخصوص نقاشی-ت و اونقدر صبر کردم تا چند تا از عکس ها لود شد. چقدرررررر کارهات قشنگه دختر! اولین چیزی که اومد به ذهنم اینه که کی برام اونقدری عزیزه که همچین هدیه ماهی بهش بدم!
لذت بردم از ایده و طرح های زیبایی که خلق کردی :)

مرسی عزیزممممممم

پسرک دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:14

سلام

به نظرم جوابشو ندین
به چند دلیل :

1- توی این دنیا آدم چیزایی میبینه و میشنوه که مخش سوت میکشه شاید پشت این داستان قصد آزار دادن شما باشه، شاید یه آشناس که میخواد اذیتتون کنه ، شاید یه نفر که هیچ هیجانی توی زندگیش نداره اینجوری برای خودش یه تفریح جور کرده

باور کنید اینقدر آدم روانی توی این دنیا دیدم اصلا تعجب نمیکنم اگر یکی از موارد بالا رخ داده باشه!

برفرض هم که حقیقت داشته باشه و علی آقا و زهره ای وجود داشته باشه مطمئنم این چیزی که بینشون بوده و هست عشق نیست .....
در عشق اگر آزاری هست مال عاشقه و نه معشوق

هزار تا احتمال هست
میشه این خودتی که تصمیم میگیری کدومو انتخاب کنی

زهره جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:53

سلام من زهره ام به خدا راست میگم

خوب یعنی حرفایی که قرار بود به گوشت برسه رسید بهت؟

علی جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:08

منم اسمم علیه عاشق دختر داییمم اسمش زهرا دعا کنید بهش برسم

چه جالب
ایشالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد