پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

پله


روز آخریه که تو این شرکت هستم.

در واقع اومدم استعفا بدم و کارای تسویه حسابمو انجام بدم

از فردا میرم یه جای جدید برای کار

یه جا با ادمای تازه و کارای تازه و حرفای تازه

اینجا هم مثه همه جاهای دیگه ادمای خوب و بد زیاد داشت، البته فقط یکی از بچه های شرکت می دونست که من وبلاگ دارم و می نویسم و گاهی با اسم ناشناس برام کامنت میزاشت!

مرسی ناشناس که چیزایی که اینجا می خوندی رو هوار هوار نکردی تو شرکت!!!! 

:)

پیش ب سوی روزهای جدید

اگرچه توالت هاش بی دستمال کاغدی باشه



نظرات 27 + ارسال نظر
مجید شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

امیدوارم جای جدید براتون خیلی خوب باشه.

مرسی

بابک شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29

انشاالله هر جا که هستید موفق باشید

مچکرم

مریم شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08

برات مبارک و خیر باشه
جای جدید هیجان داره. کلی هیجانها و چالشهای خوب پیش روت باشه

مرسییی

بانو سرن شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

اضطراب داره. ایشالا که روزهای خیلی خیلی خیلی خوبی پیش رویند

ممنوننننن

آذر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://www.evrmlg.blogfa.com

پروانه جون امیدوارم تو کار جدیدت موفق تر باشی عزیزم . برای منم دعا کن . منم تا آخر مهر تو کار فعلی ام هستم (استعفا دادم )ولی جای بعدی رو هنوز پیدا نکردم . کاشکی به جای جدیدت میگفتی از یه هفته دیگه میتونی شروع کنی که یه هفته مال خودت باشی و به کارات برسی.
سلامت باشی و شاد

کاش میشددددددد
اما قبول نکردن

نوشین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 http://nooshnameh.blogfa.com

امیدوارم این تغییر بهانه ای بشه برای تغییرهای خیلی بزرگتر و بهتر تر در تمام زوایای زندگیت. همه جوره برات خیر باشه پروانه جان

مچکرممم

حباب شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

خوشحالم برات
امیدوارم اونجا جای بهتری باشه و روزهای بهتری هم در انتظارت باشه

:)

ناشناس شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

متاسفانه امروز نتونستم بیام تا شما رو برای آخرین بار ببینم.از بد شانسی من بوده.اگر چه حضور فیزیکی ندارید،اما مطالب جذاب و خواندنی شما را دنبال خواهم کرد و از لطفی که به من داشتید،ممنونم.الان من یه شخصیت مشهور هستم !
امیدوارم هر جا که هستید،سالم،خوشحال و موفق باشید و هیچ وقت از کمبود دستمال توالت عذاب نکشید ... !

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
:))))

آیدا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:20 http://1002shab.blogfa.com/

به خیر و خوشی ایشالا

مچکرم دوستم

مارال شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

مبارک باشه کار جدید.کدوم محله هست حالا ببینم به ما نزدیک شدی یا دور

خیابون ولیعصر
روبروی پارک ملت

بهاره جون مهربون شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:29

همیشه و همه جا موفق باشی(که صدالبته هستی)

مرسیییی

آنایار شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:19 http://daysofourmarried.blogfa.com

عزیزم یاد روزی افتادم که دنبال کار بودی چقدر نگران بودم
با اینکه خاموش بودم اما هرروز به فکرت بودم و میخوندمت حتی یادمه برات کامنت گذاشتم که یه مجله ای دنبال طراح میگرده
برعکس اون روزا الان خوشحالم که با استعداد و پشتکارت هرروز بیشتر از قبل داری موفق میشی بهت ایمان داشتم و دارم از خدا میخوام خیر وبرکتشو برات سرازیر کنه تو این کارجدید

ممنون عزیزم . . .
یادمه
فکر کنم نزدسک سه سال پیش بود
بعد رفتم تو یه دفتر نشریه مشغول شدم

ممنون که همراهمی

مهری شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

امیدوارم جای جدید خوش بدرخشی ........مثل همیشه.

ممنون خواهرمم

نوا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:38 http://navaomom..persianblog.ir

الحمدلله موفق که هستی پس ارزوی موفقیت نمیکنم بلکه برای ادمای جدید ورییسای جدیدت ارزومیکنم اینقدر درک وشعور داشته باشن که بتونن شما وکارها وایده هایت را بفهمن وازتوانایی های شما شایسته استفاده کنن تا اونها هم به موفقیت برسن.
کار جدید مبارک.
دستمال توالت چاره داره بخر بذار تو کشو میزت

کشو نداشته باشم چی عزیزم؟

نوشا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://mannosha.persianblog.ir



منم دارم کارمو عوض میکنم

پیش به سوی روزهای خوش

یوهوووووووووووووووووووو

niloofar شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

movafagh bashid

ممنون عزیزم

مریم شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:28 http://kahbasi.blogfa.com/

خوشا به حالت کاش منم یه کار جدید پیدا میکردم دلم تنوع کاری میخواد و یه محیط اروم

بهش فکر کن . . . پیش میاد

ماندانا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00

برات آرزوى بهترین ها رو تو کار جدیدت دارم پروانه جون و انرژى مثبت برات مى فرستم این گلها تقدیم به تو نازنین

مرسیییییییییییی
فدات شم دوستم

گلدونه یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 http://tondokhond.persianblog.ir/

خیلی خوبِ هم از دست اون مدیری که دنبال کلاس خصوصی! بود راحت شدی هم تغییر لازمه پیشرفته

بهارک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

منم می‌خوام شال سفارش بدم، چیکار باید بکنم؟

شما عزیز دل من هستی
شماره مو که داری خانوم خانوما

بهارک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14

سلام به پروانه خانوم گل
چطوری؟
من همیشه می‌خونمت، از اولش هم خواننده خاموش بودم الان هم همون حس لذت بخشیه. امیدوارم سر کار جدیدت موفق باشی.
می‌بوسمت.

مرسی گلممنم
خوبم
تو چطوری
گل پسرت چطوره
همیشه به یادتونم

ساحل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

انشاله اونجا روزای خوبی برات رقم بخوره
توالتای ما هم دسمال ندارم
خودمون جا ساز میکنیم میبریم

رومینا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:24

شغل جدید، کار جدید، رئیس جدید، محیط جدید ، همکارای جدید ، خلاصه همه جدید ها مبارک. در آستانه عید غدیر کار رو شروع میکنی امیدوارم به برکت این روز مبارک، همیشه موفق باشی.

مرسی دوستم
:)

شلاله دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06

مبارکهههههههههههههههههها عزیزم.
لبخند مهمون همیشگی لبت و شادی صاحبخونه دلت باشه

مرسی عزیزمممم

سمیه-تهران نوشت دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:41 http://tehrannevesht.blogsky.com

امیدوارم روزهای خیلی خوبی در انتظارت باشه

مچکرمممم

س سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:05

کار جدیدت مبارک
و آفرین به تو که شخصیت خودت رو ارزون نمیفروشی :)
آرزو می کنم که به زودی شرکت خودت رو داشته باشی و درآمدت خیلی خیلی عالی باشه و زندگی ت کم استرس

ممنون دوستم

;kuigcghjmk شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

mkbnvhjb,l.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد