پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

صبر کن


خودم را می اندازم زمین، لج میکنم و پا می کوبم

کنج دیوار را میگریم و فریاد میزنم که صبر کن، صبر کن . . . وایسا! ناخن میکشم روی هر جایی که دستم می رسد،صبر کن، صبر کن . . . مهلت بده

آخر من هنوز اماده ی رسیدن فردا نیستم

من هنوز برنامه هایی که برای امروز داشتم را تمام نکرده ام

من امروز و دیروز و پریروز را مطابق برنامه ی خودم پیش نرفته ام، مطابق آن کارهایی که برنامه ریخته بودم انجام داده باشم که وقتی امروز سپری شده باشد من هم آن ها را به پابان رسانده باشم . . . امروز و دیورز و پریروز و پس پریروز به کارهایی یهویی ام گذشته

پس پریروز تر ها هم

هفته هاست که بر همین منوال میگذرد و من دویده ام دنبال اتینا

هی گذاشته ام بگذرد

هی رد کرده ام

حالا یکهویی از پشت پنجره پاییز را دیدم که هجوم اورده بود 

یکهو دیدم نصف سال گذشته

پاییز شده

دیر شده، خیلی دیر و من ناتوانم، از دستم بر نمی آید ک متوقفش کنم، مثل گوی معلق در چرخونه ی شانس

پس چرا این طوری شد؟

چرا هر روز انقدر اتینا از آسمان می بارد که مهلت نکنم بپرسم امروز چقدر روز من بود . . . چقدر سهم من بود




نظرات 10 + ارسال نظر
مخمور شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04

ای کاش این چرخ گردون چموش کمی حرف گوش کن بود و صبر می کرد اما دریغ و صد دریغ

اوهوممممم

ناشناس شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06

سهم شما رو نمیدونم،ولی سهم جنس شما اینه که حتی عکستون دیگه توی روزنامه و مجله و روی بیلبورد و توی تلویزیون دیده نشه ...

واقعا متاسفم

انجمن پارسیان شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

گلدونه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 http://tondokhond.persianblog.ir/

تو چرا همه اش دیلی داری؟

سمیه-تهران نوشت شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:30 http://tehrannevesht.blogsky.com

سلام خانمی کامنت خصوصی لم به دستت رسید؟

بله عزیزم
ایشالله که خیره
خیلی لطف کردی دوستم که برام نوشتی
موفق باشی

رزماری دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 http://m-dokhtara.blogfa.com

اتینا را مصداقی نفهمیدیم دقیقا
ولی
بفرمایید تذکره المقامات فی المدرسه البنات مان را بخوانید که خوب کاری شده به جان عزیز خودمان که میخوایم دنیا نباشه ولی ما باشیم.مطالعه یک دوره طنز تذکره ای خوابیده.

هوم؟

شلاله دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:54

این قافله ی عمر عجب میگذرد...

. . .

مهانی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://mahanie.blogfa.com/

سلام
دوست جونم خوبی؟
دلتنگت بودم
بهم سر بزن

عزیزم

زن عادی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32

هی دختر جون زندگی مجموع همین اتینا هاست .. عزیزم .. همین خورده ریزی که اسمش زندگیه گاهی نمی ذاره بزرگ زندگی کنیم

درست میگی
اما گاهی دلم میخواد یه کوچولو هم مثه خودم باشم

ناشناس چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05

خودم را می اندازم زمین، ! لج میکنم !! و پا می کوبم !!!
به نظر من که زشته این کارا ! از سن و سال شما گذشته !
شما دیگه بزرگ شدی ! خانوم شدی و از این حرفا ... !!! ;-)

تجدید نظر باید بکنی درباره ام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد