پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

آقای آبدار چی


دلم نمیاد آقای آبدار چی رو صدا کنم به خاطر اینکه برام آب یا چای یا هر چیز دیگه ای بیاره، واسه همینم هر دفعه که یادش میره یا حواسش نیست خودم میرم چای می ریزم

حالا الان بلند شدم رفتم برای خودم چای بریزم، دیدم تو آشپرخونه است

میگه میریختم براتون، وظیفه منه

میگم نه بابا . . . دستتون درد نکنه دیگه خودم میریزم 

یه استکان در میاره میزاره کنارم میگه یکی هم برای خانوم فلانی بریزید

خیلی ناپرهیزی کرد نگفت بعدشم براش ببرید



نظرات 13 + ارسال نظر
ناشناس شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23

خیلی لطف کرد که نگفت : تا شما بریزی و بیاری،من برم روی طرح جدید سی لاکس کار کنم ... !!! ;-)

مریم شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 http://kahbasi.blogfa.com/

آبدارچی ما خودش مدیر عامله
صبح دعوام کرد که چرا چایمو گذاشتم سرد بشه و بعد بخورم و تازه 15 دقیقه دیر اومدم واسه همین تا ظهر دیگه چایی بهم نمیده


من اگه مدیر عاملم بشم نمیتونم اینقدر قاطع باشم

زهره خاموش شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

فکرکنم منظورش بوده ببری؟ بخدا

نازنین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 http://zendegiroozmare.blogfa.com

اعتماد به نفس توی این صنف موج میزنه لا مصب

ذقیقا

آزاده(سوته دلان) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40

آبدارچی های ما تو روت مسخرت میکنن! حقوقمونم که یکیه... برم آبدارچی بشم!

راحت تر

مینا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

منم اوائل که شاغل شده بودم دلم نمیومد.. اما الان بعد از چند سال کار کردن فهمیدم توی سازمانها هر چقدر رسمی تر رفتار کنی و وظایف هر کسی رو از خودش بخواهی کارات راحت تر انجام میشه

بله
اخرش به همین نتیجه رسیدم

زری شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

تعارف اومد نیومد داره

نوا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:02 http://navaomom.persianblog.ir

وای من این چند وقته همه اش باگوشی میخوندم این ایکونها را نمیدیدم خیلی باحالن دوست دارم ازهمه اشون استفاده کنم.
اصولا باابدارچی ها باید خیلی محتاط برخورد کنی هم درحد مدیر عامل توان وقابلیت دارن هم درحد شیشه نازک وشکننده هستن واقعا سخته باهاشون کار کردن تکلیف ادم روشن نیست

ببین چه خوشگلننننن

شلاله شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:20

پری حکایت رو و آستره

مهدی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:58

دوستم سه ساله رفته ملبورن
میگه اگه اونجا هم به کسی رو بدی سوارت میشه
باید همیشه حدود رو رعایت کنی
تهران خودش اروپاست البته از دنده عقب
معایی رو داره محسنات صفر

اسمون همه جا همین رنگه؟؟؟

آیلین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24

این که خوبه چند وقت پیش رفتم واسه خودم چایی بریزم همون موقع آقای همکار هم اومده لیوانشو گرفته جلوی قوری میگه واسه منم بریز حالا چای رو براش ریختم منتظر هست آب جوش رو هم بریزم حیف که سن و سالش از من بیشتر بود وگرنه بهش می گفتم می خواهید تا اتاقتون هم بیارمش پررو

زرگل یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://paradise-7.blogfa.com

جااان

sahar سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 http://mdiary.blogfa.com

من هم هیچ حس خوشایندی ندارم از اینکه اون واسمون چایی بیاره

مثه همیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد