پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

هلاکت این رفاقتم . . .


یه تئاتری تا جمعه رو پرده هست که من خیلی دوست داشتم ببینم! که به یکی از همکارام که همیشه رابطه مون پر از طنش بوده ولی برای این کارا پایه است سپردم برای منم بلیط بگیره تا با هم بریم!

دیروز دیدم دختر معمولی رو پیجش استاتوس گذاشته من دو تا بلیط دارم واسه یه تئاتر، کی با من میاد!!! که گویا یکی از دوستای فیس بوکیش مایل بوده و با هم قرار گذاشتن که برن!

آیدا هم کلی از آقای خونشون منت کشیده که  که وقتشو خالی کنه که با هم برن تئاتر!

و جالبه بدونید هر سه تای اون ادما می خواستن برن تئاتر سیندرلا! 


بعد جالب ترین قسمت ماجرا اینجاست که بنده این ماجرا رو از روی فیس بوک اون یکی و وبلاگ این یکی کشف کردم !

و این به این معنیه که اگر بررسی کنم احتمالا اون یکی تر ها هم دلشون میخواسته یا شایدم یه برنامه ای برای دیدنش داشتن که دیگه من همینقدرشو کشف کردم 


نظرات 9 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

رکورد تعداد آپ تو یه روز رو شکوندی.

ناشناس چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

ببخشید.داستان شما از فیلمهای آلفرد هیچکاک هم پیچیده تر شد ! ارتباط اون همکار و دختر معمولی و آیدا با هم چی بود؟ شما قرار بود با کدومشون برید؟ کدومشون شما رو قال گذاشته ؟! ;-)

آیدا و دختر معمولی دوستامن
کسی کسیو نپی چونده

آیدا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22

واسه همبن چیزا به همون میگن دوست دیگه!

واسه همیناااااا؟
خوب آخه با یه تماس میفهمیدیم
لازم نبود تصادفی همو ببینیم
یا اصلا نبینیم

آیدا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50

آره دیگه اینا ثابت می کنن ما مشنگیم و به همین دلیل با هم دوستیم!

امیر چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

املاتون ضعیفه ... طنش اشتباهه ... تنش صحیحه

...

صوری پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 http://soorii.blogfa.com/

حالا تئاتره خوب بود ؟ ما هم بریم ؟

خوب بود
تموم شد اما

مخمور پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47

رشته دوستی تان محکم تر باد

یاسمین پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19

سلام
این تئاتر کجا اجرا میشه و تا چه زمانی اجرا می شه؟ اسم تئاتر سیندرلاست؟

بله
تا جمعه بود تموم شد

زن عادی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45

فقط دوست فیس بوکی دختر معمولی بود دیگه؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد