پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

همه اش آخ


دست و پای کوچولوش منو به وجد میاره و دلم می خواد هی نازش کنم اما متاسفانه هیچ تمایلی نداره که اجازه بده !

مگر اینکه چی بشه و  روزی روزگاری به قول مامانش با کسی تیریپ هپی برداره و بره بغلش  . . . فکر کن یه موجود کوچولو و شیرین و ناز و بینهایت خواستنی بهت بگه میشه بغلم کنی یا میشه رو پاهات بشینم؟

رو پا نشستنش که هیچی وقتی حواسش نیست و دستشو میزاره روی شونه ات و با اون یکی دستش بغلت می کنه که دیگه  انگار همین طور با زمین فاصله ات بیشتر میشه و مراحل عروج و سیر و سلوک رو طی میکنی

من هیچ وقت تجربه ی نگه داری از یه بچه رو با این فاصله ی زمانی نداشتم و نمی دونستم چطوریا میتونه باشه و فقط از دور نظاره گر بودم تا خواهرم تصمیم گرفت به خاطر پاره ای مسائل و مشکلات یکی دو ماهی رو بیاد پیشم و من این طوری یه تجربه ی بی بدلیل رو امتحان کردم

روزای اول زیاد باهام ایاغ نبود و منم زیاد دم پرش نمیرفتم اما کم کمک با هم خیلی چیک تو چیک شدیم البته کاملا دوره ای یه وقتایی از هفته یا ماه تصمیم میگیره که بد خلقی کنه و به هیچ صراطی هم مستقیم نیست و فقط جیغ میزنه و نمی تونی هیچ کاری کنه که بس کنه و اروم شه

اولاش وقتی یه گوله موی فرفری تو خونه می دوید و این ور اون ور میرفت دلم براش غنج میزد اما از اونجا که هیچ گوشه ی چشمی به من نداشت زیاد حسی بهش نداشتم

برای منی که تصور نگهداری یه موجود زنده در حد تردید برای نگه داشتن سگ و گربه و پرنده بود وجود موجود به این شیرینی مثل یه شاهکار بود و بارها یواشکی دور از چشم خواهرم بهش یه طوری نگاهی کردم که چقدر نگه داشتنش باحال تر از یه سگه

یا یادگیریش رو با طوطی همسایه مقایسه کردم

یا لوسیاشو با بچه گربه های پارک لاله اندازه گرفتم

یه بار تصادفی از دهنم پرید به خواهرم گفتم راستی این خیلی باحال تر از گربه است ها!!!

چیزی نمونده بود به خاطر این مقایسه کشته بشم

خلاصه که ببخشید که این پست درد آور رو نوشتم خودم عکساشو نگاه میکنم احساساتم قلمبه میشه نمی تونم خودمو کنترل کنم  والا ما رو چه به نوشتن پست آخ دار که ملت بخونن دلشون بخواد؟

نظرات 25 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

بخورمش این جیگرو

نظر منم همینه دقیقاااا

سپیده سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

نامرد!!!! آخ از نهادمون درآوردی!!! این جمعه داریم می ریم دیدن یکی از همین آخ درارا (دخمل دوستم) ! آخ از نهادت درآد!!!!

من بیچاره
بابا من تحت ففشار این پست رو نوشتم
نمی تونستم ننویسم
نفرین نکنین منوووو

مریم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://marmaraneh.blogfa.com

بر ای کسانی که خودشون نی نی نداشتند، چند روز بودن با اونها تجربه خیلی عجیبیه. یک موقعهایی یک حسهایی آدم پیدا میکنه که هیج وقت مشابهش را نداشته یک حس خیلی ناب و قشنگ

اوهوم
دقیقا

آیدا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:38

خداییش خواهرزاده ت دردآوره
چه وقتی عکسشو گوشه وبلاگ مامانش می بینم و چه عکسی که خودت ازش گذاشتی (همون که روی تابه و موهاش خرگوشیه) یه میلی از خوردن و جویدن و تیکه تیکه کردن احساس می کنم، جوری که صفحه رو می بندم و بی خیال میشم کل قضیه رو
یعنی بوس و ناز و ماچ و بغل فایده ای نداره
از بغل کردنش که گفتی دلم آب شد مردم از حسادت
آخخخخخخخخخخخخخخه چقدد خوردنیه این بچه
پ.ن: منم حاضرم هر وقت مامانش سرش شلوغه نگهش دارم (می دونم پذیرش همچین پیشنهادی غیرممکنه ولی خب گفتم که تو دلم نمونده باشه)
پ ن 2: باهات موافقم و هرچند خودم نگهداری از حیووون رو به بچه داری ترجیح داده م اما فکر کنم این بچه از هر سگ و گربه ای دوست داشتنی تره

راست گفتی
بوس و بغل کفایت نمی کنه
باید چلوندش
بعد بچلونیش جیغ میزنه
نمیشه امتحان کردم آخه . . .
:(

مصصصبر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

ملت خوندن دلشون هم خواست
دستت چطوره؟

دستم خوبه رفیق نازنینم
نمیایی ببینیش که!

مجید سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:58

بچه آدمیزادو با سگ و گربه مقاسه کردی؟؟ مقایسه ذهنی اش هم جیزه چه برسی به اینکه به مامانش هم بگی. خلاصه برو یه صدقه بده که هنوز سالمو زنده هستی.

خوب فکر کردم فقطططططططططططططططط
:/

برادر شغال سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:52 http://sage-zard.blogfa.com

منم دلم یکی ازین بچه کوچولوها میخواد اما نمیخوام ازدواج کنم ...... حتی به سرم زده برم یکی از پرورشگاه بیارم .........یعنی میشه ؟

سعیتو بکن حالا
شاید شد

گلدونه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://tondokhond.persianblog.ir/

هرچی هم تعریف کنی محاله دلم بچه بخواد

پشتکارت منو کشته

رویا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:41

هی وااای دلمون آب افتاد

می شه گازش هم گرفت

خواهرتون هم وبلاگ می نویسه؟ میشه بگی آدرسشو ؟

یاداشت های مامان چیله است
اما خیلی وقته ننوشته عزیزم

لیلا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

داشتن خواهرزاده عالیه ...
خدا حفظش کنه

مروارید سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

ای خدا.. یعنی نمی تونم چشم از اون مژه های بلند و چشمای شیطون و ناز بردارم..
گوشواره هاشم خیلی نازه..شدی سلطان سلیمان هاااا..

فرشته چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 http://dostkhane.blogfa.com

اما وقتی خودت مجبور به نگهداری از دوتا بچه ی آدمیزاد باشی (مثل من) بچه های دیگران دیگه در حد همین دیدن عکسشون جذابن
بعضی وقتها دلم میخواد ده دقیقه کسی نگه ماااااامااااااااااانننننننننن
اونقدر دائم در حال سرویس دادن هستم که خسته ام
اما این موش کوچولو خیلی خیلی دوست داشتنیه

خسته نباشی فرشته ی عزیزم

سحر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

سلام من همیشه وبلاگت رو میخونم ولی نظر کمتر گذاشتم آی بخوم اینو من

راستی نکنه مامان باباش دچار مشکل شدن اومد پیش شما ؟؟؟؟؟؟؟؟/

من برای اونایی که بچه دارن خیلی ناراحت میشم اگه مامان باباشون دچار مشکل بشن

نه پدر و مادر مشکلی ندارن
مشکلشون مسکنه عزیزم

سهیلا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48

وای من عاشق این نی نی ام
به نسبت عکس قبلی بزرگتر شده انگار
منم تا دو ماه دیگه خاله میشم
میشه آدرس وبلاگ خواهرتو اینجا بذاری یا بهم ایمیل کنی که بشه عکس این موش رو بیشتر دید؟

خواهرم خیلی کم می نویسه عزیزم
سعی میکنم عکساشو بیشتر بزارم

مجید چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

زودتر شوهر کن خدا یکی از این بهتر بهت میده دیگه جرا گربه؟!
راستی به کی رای میدی؟

روحانی

بانو سرن (خاکستر و بانو) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 http://banooseren.blogfa.com/

یه بچه هم نداریم بیایم یه پست آخ دار بنویسیم.

پست شما خودش اخ داره خانوم که؟

زن ایرانی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 http://www.zanezamaneh.blogfa.com

سلام
خواننده وبلاگتون هستم خوشحال میشم اگه بهم سربزنید و لینکم کنید

فریبا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://www.27salegi.blogfa.com

خدا براتون حفظش کنه...

شیده چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://SHEDEH91.BLOGFA.COM

سلام
خیلی خیلی بانمکه
ماشالله

عکس زیبایی بود. خدا نگهش داره.

کاوه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03

امیدوارم هیچ کس گول این پست رو نخوره. بچه موجود پلیدیست که فقط تا 5 سالگی جالبه. سگ و طوطی یه خوبی دارن که بچه نداره؛ اونم اینه که نیازاشون تغییر پیدا نمی کنه. البته گربه و بچه یه ویژگی مشترک دارن، هزاریم بهشون محبت کنی اگر عصبانی بشن گازت می گیرن، اما سگ نه.
طوطی هم که شانش بالاتر از این حرفهاست، اگرم یه روزی گازت گرفت، حتما حقت بوده

والا من نیتم گول زدن کسی نیود
:(

بهار(بوسه ی تقدیر) پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:04 http://gozashtehagozashte.blogfa.com/

ای بابا این دور و بری ها که هی دارن قربون صدقه ی بچه ی ما می رن یعنی تو دلشون در حال مقایسن همش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گمون نکنم
من هم به خاطر اینکه می خواستم حیوون بیارم و نگه دارم به این مسائل فکر کرده بودم
:)

افسون دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05

سلام.از آخرین باری که کامنت گذاشتم حدود ۸ماه میگذره ولی رفتار سردت باعث نشد بیخیالت شم حتی بعد فیلتر شدنتم پیدات کردم.انتظار ندارم بشناسیم فقط یه بار دیگه مزاحم حریم امن خونت شدم که بپرسم جیم رو از کجا میخری؟مدتیه پیداش نمیکنم و آرشیوم داغوون شده.:( مهم نیست کجای شهره آدرس لطفا؟

افسون عزیز
متاسفانه حجم کار و مشغله ام طوریه که نمیتونم جواب همه کامنت ها رو بدم
وق4تی غعکس العمل های این طوری رو می بینم میگم ننویسم تا حد اقل کسی ازم نرنجه
به هر حال متاسفم که مایه ی رنجشت شدم
من متوجه سوالت نشدم
جیم؟
چی هست؟

افسون دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

منو سر کار گذاشتی ؟یا واقعا کسی هنوز بهت نگفته ؟بار ها اسم جیم رو تو کامنت هات دیدم.یعنی بعد ۱سال هنوز از هیچ کدومشون نپرسیدی؟
جیم ضمیمه ی جوان روزنامه ی خراسانه و۵شنبه ها منتشر میشد.مدتیه توتهران کمیاب شده علیرغم اعتراضات فراوان...
سال گذشته وبلاگت رو به عنوان وب برگزیده اعلام کرد...
خیلی خوشحال شده بودم.
میدونستم بی اطلاعی زود تر خبرت میکردم.من او شماره رو دارم.
با این حساب شما هم از سرانجام جیم بی اطلاعی.

جدی؟؟؟؟
نمیدونستم
په جالب
کاش می دیدم خودمم

تو ذهنم می مونه اگه پیدا کردم برات میل میزنم
برام ایمیلتو بنویس فقط خانومی

افسون پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 http:// parisa-0.blogfa.com

با ایمیلم رابطه ی خوبی ندارم.توش گم میشم
لطف کن قبل تایید آدرس رو پاک کن!ممنون.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد