پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بی قراری


گاهی آن قدر بی قرار میشوم که حتا نشستن برایم سخت میشود

دور در جا میزنم و دور خودم می چرخم

گاهی آن قدر بی تاب میشوم که سینه ام اندازه ی هزار حرف نزده سنگین میشود

بی قراری هزار صفحه سکوت نخوانده

بی تابی هزار راه نرفته در پیش رو

خوره میشود به جانم و وقتی دهن باز می کنم که بگویم هیچ کلمه ای جاری نمیشود . . .  

گام بر میدارم که بروم راه ها گم میشود

دست بلند میکنم که بگیرم گم می شود

بی قرارم



نظرات 4 + ارسال نظر
مارینا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51

گریه کن. بهتر میشی.

گریه درمون دندون درد هم هست؟

آزاده(به کسی نگو) دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11

این بی قراری آیا با دلتنگی هم نسبتی دارد؟
چون حس من هم در تمام لحظه های به خاطر آوردن نبودن امیر همین است!

نه والا

ساحل دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://sahel1065.blogfa.com

خداوندا آرامش عطا بفرما

آمین

fAмø جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 http://goodsphoto.blogfa.com/

سلام خانومی[لبخند]
یه درخواستی داشتم
میشه از گالری عکسم دیدن کنی و نظرتو راجبه عکساش بگی
ممنون میشم[گل][چشمک]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد