پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

قرص


دکتر برایم یه سری قرص گردالی نوشته که باید روزی سه تا دونه بخورم. 

تا آب رو قورت می دم یادم میره تو دهنم گذاشته بودمش یا نه

یعنی هر دفعه ها

:(

نظرات 25 + ارسال نظر
amir یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:05

وا
واقعاً؟
آخه چرا؟

واسه خودمم تازگی داره

fafa یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 http://www.longliveahmad.blogfa.com

یه راه حل اینه که هی با خودت تکرار کنی من قرصمو خوردم من قرصمو خوردم اونم با صدای بلند ... جواب میده ها امتحان کن

باید علامت بزنم یه جا

پروین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:14

من کلا حافظه کوتاه مدت ندارم
یعنی ماهی در زمینه حافظه کوتاه مدت از من بهتره
آغا فیلم بگیر از قرص خوردنت

فیلممممممممممممممممممم؟

مجید یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21

این جوریش نشنیده بودم.
باید رو قرصات بنویسی صبح و ظهر و عصر.

گاهی از روی جای خالیشون هم م یفهمم که قورت دادم
:)

پروین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:26

آره خوب مگه چیه
تازه می تونی تو جشنواره فیلم فجر شرکتش بدی
از فیلمهای اونا که بهتره
جان من

اسمشو چی بزاریم؟
روزی سه تا؟

پروین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:36

نه اسمشو بزار سه گانه
تازه می تونی اکشنش قرصو بندازی هوا بعد با بری تو هوا بخوری اسمشو بزاری یه حبه قرص (البته دور از جون)


عالی بود عزیزممممممم
سه گانه ی صبح و ظهر و شب

پروین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44

ببخشید من الان سر کارم اشتباه می تایپم ببخشد هاااااااااااااااااااااااااا

غلط تایپی نمکه
بی نمکه نباشه

زهرا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13

مواظب همچبن دست هنرمندی باش.

منم خیلی سر این این موضوع اشتباه میکنم...حواسمون کجاست واقعا؟؟؟؟؟

چشم

مادری آرتین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17

اگه تو قوطی نیستن و بسته ای هستن با ماژیک علامت بذار روشون

فکر خوبیه

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16

پرپری خانم گل
این مشکل رو منم دارم .به خاطر اینه که فکر تو سرمون زیاده .اگه راه حل پیدا کردی به منم بگو .

قرص ها باید گلو گیر ساخته شوند!!!

داش بهی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 http://behii.persianblog.ir

یه بارم قرص بذارید آب یادتون بره :)

میمونه سرجاش
فراموش نمیشه اون جوری

گلدونه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

:))

آیدا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 http://1002shab.blogfa.com/

اصلن دلیل دوستی مون همین چیزاست!
من بچه بودم از ترس این که یه وقت قرصه افتاده باشه ته نوشابه همه نوشابه رو می خوردم!

وینا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

میتونی هر روز سه تا سه تا جدا کنی اونوقت میدونی خوردی یا نه من خودم همچین مشکلی داشتم.

ماه گل یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

عزیزم چه خوبه که هم باعث خنده و شادی ما می شی و هم خودت

مریم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

چه جالب من هم این مشکل ودارم...اما اون قرص هایی که میشه از روی ردیفش...سعی می کنم بفهمم....

فریبا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:02 http://www.27salegi.blogfa.com


یعنی عاشقتم رسما

ساحل یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:06 http://sahel1065.blogfa.com

منم میخواستم برم مشها با قرص ال دی همچین مشکلی داشتم
آقا میگفتن اگه یه شب نخوری هم که بعله
دیگه ماکلا ذهنمون مشغول همین موضوع بود

فرشته یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://dostkhane.blogfa.com

قرص گردالی....
مردم از خنده...
سالها بود این اصطلاح رو نشنیده بودم

:)

نشمیل یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:21

هی وای من
دخترم فراموشی نگیری


یادم هست عسیسم

مارینا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44

ماهی شدی.
یعنی مردم کاراشون رو میسپرن دست امثال تو و من با این حافظۀ ماهی ایمون

اوهوم

mina دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

پرنیان جون یه سوالی داشتم ازت: من قبلا که کار کاشی انجام میدادم چیزی جز انبر برای خورد کردن کاشی نبود ولی حالا که کارارو میبینم همه به شکل یکدست و منظم برش خورده شما میدونی از چه وسیله ای برای برشش استفاده میشه؟

نه عزیزم
خیلی وقته کار کاشی نکردم

فاطمه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

وای پرنیان جون چرا؟یعنی الان داری جدی میگی؟

چیو جدی میگم؟

nokhostin binam دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:46

mane dar be dar ham hamin badbakhti ro daram, sare kar az kart zani ke miam birun yadam mire kart zadam ya na, in faghat yekishe, in mitune be dalile khastegi, kamkhabi ya mashghuliate fekri bashe, shayad behtr bashe pishe ye moshaver beri, shayad be stres ezterab, ya vasvase fekri adam dochar shode bashe, ejalatan mogheye ghors khordan say kon be in kar fekr koni

فریبا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:41 http://www.27salegi.blogfa.com

امیدوارم خوب باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد