پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

پست یواشکی

هوا کردن پست یواشکی لذتی داره که توهیچ چ چ چیز دیگه ای نیست

مهمونی سیسمیونی

تو اتاق تعویض لباس

دقیقا وقت نهار

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا.د. پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

آنقدر لذت داره که پست رو پشت بنویسی؟ دوستم؟

سمیه.س پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:37

تو مگه پنج شمبه ها هم میری سر کار دخترم؟

نوشتم که مهمونی بود

مرضیه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:44 http://ghadaghan.mihanblog.com/

هوا کردن پشت؟؟؟!!!
سه تا نقطه اضافه ست فکر کنم.

صد در صد

کیا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:54 http://yyeess.persianblog.ir

سلام پری
قبلا تو بلاگفا میخوندمت چی شد اومدی اینور؟؟اونجا رو هم باز داری؟؟مینویسی؟؟

فیلترم کردن
منو اومدم اینجا
:)

آبی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 http://ma-do-nafar.blogfa.com

سلام عزیزم من آخر هفته نمایشگاه نقاشی خواهرم هست تو گالری محسن و نمی دونم چجوری باید برخورد کنم و چی براش ببرم جلوی دوستاش ... راستش این نمایشگاه براش خیلی مهم هست چون شما با این محیط ها آشنایی دارید و زیاد رفتین، می شه بگین چجوری هست و کلا یه راهنمایی بهم بدین ممنون از شما
همیشه پشتکارتون رو تحسین می کنم و کلی چیز ازتون یاد گرفتم

سلام
در صورتی که می خوای براش کادو ببری که می تون هر چیزی ببری
اما اغلب تو روز افتتاحیه گل میارن
موفق باشی

وینا, یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

پلاله جون باور کن من مونده بودم هوا کردن پشت یعنی چه؟

پست
اشتباه تایپی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد