پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

اون وختا کیک یزدی


دارم کیک یزدی می خورم یادم میاد بچه که بودم عاشق جویدن کاغذ پوستی دورش بودم . . .

حالا کیکو که از تو کاغذ قلفتی کندم کلا اندازه دو گرم کمتر کیک رو کاغذ مونده

حالا سوال کارشناسیم اینه که بچه بودیم بیشتر کیک میچسبید به کاغد یا کیک یزدی خیلی چیز نابی بود؟!

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:36

هیش کودوم ...... بچه که بودیم خوردن کاغذش بیشتر میچسبید تا خود کیک

آلبالو شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55

اون وقتا بیشتر میچسبید

مامان مریمی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08

چه جالب ! همیشه فکر می کردم فقط خودم کاغذ کیک یزدی رو دوست دارم !خوشمزه اس !

مارینا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

کاغذ کیک یزدی چیز نابی بود

۸سالگی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23

کاغذش مرغوب بود
منم همین کار رو میکردم تاجایی که حال همه بهم بخوره

مهدی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

من هنوزم کاغذ کیک رو میجوم چون از خود کیک خوشمزه تره
کلا دقت کن هر چیزی تا وقتی دست نیافتنی باشه جذابه
و وقتب به دست بیاریش معمولی میشه مثل ماشین
موبایل
.....

هنوززززز

داش بهی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 http://behii.persianblog.ir

دیدین وقتی خشک خشک بدون اب و چایی یا نوشابه شیشه ای کیک یزدی میخوری اون ته گلوت شروع میکنه به سوختن و وزو وز کردن؟
الان دقیقأ همون جوری شدم

چقدر هم دردناک

وینا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53

بچگی ترا نمیدونم بچگی من خدایی چیز نابی بود.

سمیه.س شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

بچه بودیم دلخوشیا گنده تر بود.
حتی اندازه جویدن پوست کیک یزدی...

دقیقا
خانوم حکمت پاس کردی رفتی تو فاز عرفان لایت؟

گلدونه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:30

من هنوزم وقتی تنها باشم کیک بخورم کاغذش رو هم می جوم!
کلن لذت کاغذش از کیکش بیشتره

تنهاییی
یواشکییی

فرشته شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:13 http://dostkhane.blogfa.com

ای خدا
چرا شما دوستهای من اینجوری هستین
اون از گولو با خوراکی هایی که میخوره
این هم از تو که کاغذ کیک یزدی میخوردی

عزیزم
چمونه
یه نموره مشنگ میزنیم همه همه اش

arezoo شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

akhe khodaeesh baghiye cake ha kaghazeshoon boye naft midad injoori ham nabood ke cake o bisquit az dar o divare khoneha o maghazeha bala bere ,man hanoozam har chi mikhoram be eshghe atr o boye bachegihast , ma ghadr khorakiha ro bishtar az madar pedaremoon va bishtar az bachehamoon midonim ,

ف یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 http://www.industrial638.blogfa.com/

عزیز من اصلا کیک یزدی اصلی با اصالت ؛ از این کاغذها نداره ؛

پس قالبه؟

سمیه.س یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

خدایی پروان من به تو که میرسم نمیدونم چرا عرفانی میشم
اصن هر وخ میام بهت اس هم بدم دستم به اس های عروجی و عرفانی مرفانی میره.

در حالی که کلا انسان جفنگ گویی بیش نیستم

بعضی وقتا بعضیا میشی پس

وانی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

شوخی می کنین! یعنی این همه آدم کاغذ می خورین و دل درد نمی گیرین؟!! یادم می افته چطور ترشک لواشک های بچگی رو با نایلون تو دهنم می ذاشتم حالم بد میشه!! جوابت اینه ای سوسول پاستوریزه ی خوشی تجربه نکرده!! ها ها ها



دیر نشده هنوز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد