پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بازی های بچگی 6

بچه که بودم تو دبستان یکی از تفریحاتم این بود که سر کلاس بچه ها نگهبانی بدن من براشون نقاشی بکشم

بعد این نقاشی ها که عمدتا با ماژیک بود تو کلاس کلی طرفدار هم داشت

قبلش البته رو دیوار های خونه مون تمرین نقاشی میکردم که دستم رون شه

نظرات 2 + ارسال نظر
گلدونه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:03

همینه که گرافیک خوندی

آیدا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://1002shab.blogfa.com/

طفلک مامانت...

تازگی ها به شدت صفلکی ای بودنش پی بردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد