پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بازی های بچگی 5


بچه که بودم با فویل پاکت سیگارای بابام گل درست میکردم 

از اینا که رو هم میزارن تا میکنن و می برن،  آخه فویل سیگار مگنا و وینیستون لایت بافت داشت خیلی خوشگل بود!

بعد از فیلتر های ته سیگار هم کلاه گیس های کوچولو درست میکردم برای عروسک هایی که هیچ وقت وجود خارجی نداشتند نبودند

تازه اون گل های سیگاری رو که میدادم به دوستام اونم یه دفتر درست کرده بود اسمشو گذاشته دفتر یادگاری ها که اونا رو بایگانی میکرد


پیشینه رو دارید؟ حال بگو قلیون نکش!

D:

نظرات 3 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

مگه تو قلیون میکشی پری؟


فک کن نکشم

داش بهی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:28 http://behii.persianblog.ir

این از همه شون بهتر بود
چیزایی که ادم حسشون میکنه بیشتر به دلش میشینه


فیلتر سیگارو حس می کنی یا فویل زرورق؟

بانو سرن (خاکستر و بانو) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 http://banooseren.blogfa.com/

این ایده فیلترها خیلی باحال بود ها.
من اما از جاسیگاری عموم با برادرهام یه سیگار روشن برمی داشتیم و می رفتیم می کشیدیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد