پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بازی های بچگی 3


حالا تصور کنید کنار دو تا پسر بچه  6، 7 ساله که فقط با آیپد و آیفون بازی می کنن و با فناوری روز و آپدیت دنیا آشنا هستن من بخوام از بازی های بچگیم تعریف کنم!

به قول لاله یکی از بزرگترین سرگرمیهامون اون وقت این بود که جلو پنکه بشینیم و بگیم  َا  َا    َا  َا    َا  َا    َا  َا  

بعد وقتی دور پنکه تند تر میشد با یه تم بگیم   اِ   اِ    اِ   اِ    اِ   اِ    اِ   اِ  


نظرات 7 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 http://marriedwoman.blogfa.com

دلم برای بچه های امروزی می سوزه! درسته که مرفه ترند، اما لذتهاشون از زندگی و کودکی خیلییی کمتر از ماست!

دقیقاااا

ساناز سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 http://www.javrash89.blogfa.com

lliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

ساحل سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 http://sahel1065.blogfa.com

بانو سرن (خاکستر و بانو) سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 http://banooseren.blogfa.com/

خوب بازی کن تا بتونی باهاشون حرف بزنی. پس برای همین که این نامردای کوچولو دوستم دارن. چون من یه پا مایکرو هستم تو بازی

مهدیس سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

آخ که راس گفتی اَ ا َ ا َ ا َ ا َ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ ا ِ

ترنج ...ام سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:35

و طفلکی ها هیچوقت بوی تابستونو از باد کولر تو ریه هاشون فرو نمیدن... و هیچ خاطره ای ازصدای کولر نمی سازند ... ولی چقدر از اینهمخه فاصلم ادم دلش میگیره ...

کولر!!!!!؟؟؟
نه پنکه

مهسا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:44

آخ آرا یادش بخیر

پارسال تابستون یه سفردوستانه چند روزه رفتیم شمال و یکی از این پنکه سبزهای قدیمی تو ویلایی که کرایه کردیم بود... جات خالی شروع کردیم به اااااااااا بازی اینقدر چسبید اینقدر خندیدیم... تازه بعدش هم نشستیم از حوادث ناشی از این بازی تعریف کردن

یادش بخیر بچگی های بی امکانات و زیبامون


یادش بخیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد