پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بازی های بچگی


بچه که بودم یکی از بازی هایی که برای خودم تنهایی انجام یمدادم این بود که فکر کنم اگه مانتوی یه خانومی پاره بشه چطوری با بقیه ی لباساش خودشو می پوشونه! موفق میشه یا نمیشه! اونی که موفق میشد برنده بود

نظرات 3 + ارسال نظر
ترنج ...ام سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:31

خانوم میم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:58 http://mora90.blogfa.com/

من بازی که از بچگیا میکردم الانم اگه کسی خونه نباش انجام میدم اینه که با خودم راجب یه داستان فکر میکنم مثلا یه زنی که شوهرش مرده بعد میرم از تو کمدم لباس سیاه در میارم و برای خودم نقش اون زن رو بازی میکنممثلا گریه زاری میکنم برای خودم مرثیه میخونم و اینا
بعد که خسته شدم روی یه شخصیت دیگه کار میکنم مثلا یه دختره لات که جیب بره،بعد با خودم روشای دزدی رو تمرین میکنم
فقط الانا که بازی میکنم مشکلم اینجاست که یهو یه کسی بیاد خونه نمیدونم بگم چه غلطی میکردم؟


بازی پر هیجانیه

مادری آرتین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:40

عجب معمایی بوده بازی بچگیت گلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد