پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دایره


هیچ میدانستید این ادم ها که در خیابان ایستاده اند و با دستشان دایره می کشند قصد ندارند انگشتشان را نرمش بدهند؟

شاید دنبال سکه ای پنجاه تومنی ای که گم کرده اند میگردند 

شاید هم دنبال سوراخ موش میگردند

شاید هم دنبال یک خانمی میگردند که صورتش عین قرص ماه است

شایدم دنبال نون تافتونی میگردند

شاید هم میخواهند با یکی حرف های پیچیده و فلسفی بزنند



چند وقت پیش یک آقای راننده تاکسی مهربان، یادم داد جای اینکه خم شوم و مسیرم را به هر تاکسی گذری ای بگویم خیلی شیک بایستم و با انگشت اشاره ی دست راستم یک دایره ی کوچولو بکشم! به این ترتین همه ادم های که دایره میکشند قصد عزیمت به اولین میدان در مسیر مربوطه را دارد!

بقیه ی حرکات را هم خودم با اقتباس از اولی یاد گرفتم

خط صاف - مستقیم

اریب مایل به چپ - مسیر انحرافی به چپ

اریب مایل به راست- مسیر انحرافی تقاطع سمت راست


نظرات 24 + ارسال نظر
روزهای با هم دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 http://days-together.blogspot.com

خانم جان اسم جدید وبلاگت مبارک

ممممرسی

بازیگوش دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

:-)))))
عی بابا مارگزیده جان ما اان چن سالی هست با راننده تاکسیامون خصوصن تو منطقه خودمون همین مدلی میحرفیم:دی

ما تازه واردی پع

... دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:04

بی خیال
برو تو غار تنهاییت!

زهره وبلاگ خون خاموش گذشته دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

خدایا ...خدایا ...نکشدت

پرنده گولو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:25

زیادم اعتماد نکن ها.یعنی نشستی تو تاکسی یه چک بکن.
اونجایی که من وایمیستم گردالی ونکه. یه کم بالاتر "اریب به چپ" ونکه.یه بار هم گردالی نشون دادم و سوار شدم ولی برد پونک.


یه گردالیو هزار تا سودا
دبیاااااا

ژوان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 http://jouan-ns.blogfa.com/

من همش می ترسم منظورم و نگیرند

امتحانشو پس داده
شک نکن

صوری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 http://soorii.blogfa.com/

سلام دخمل خانم
من الان دقیقا مثل اصحابه کهفم
بعد از مدتها اومدم نت میبینم یکی شوهر کرده یکی جدا شده یکی مامان شده یکی مریض شده یکی هم اسم وبلاگش عوض شده
دقیقا چرا اسم وبلاگت عوض شده عزییییییییییییییییزم؟
چطور مطوری قربونت برم؟

بار منفی داشت
هی گزیده میشدم دیگه

فاطیما دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 http://afkarebaygani.blogfa.com

نام نو مبارک بانو...
به نظر من مارگزیده بیشتر به این صفحه میومد.اما خب بار منفی داشت.
چه چیز خوبی یادتون داده اون راننده.اینکه خم نشی...
نسبت به دایره کشیدن اما نظری ندارم!

ممنون دوستم

پری گل دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44

توی شهر ما کلا با زبون اشاره تاکسی گرفته می شه
4 تا انگشت، بسته به محل ایستادن می تونه فلکه ی چهارشیر باشه یا چهارراه نادری
اشاره به ساعت روی دست یعنی فلکه ساعت
دوبار تکون دادن انگشت اشاره به صورت تهدید آمیز (انگار که داری می گی اگه دستم بهت برسه......هااااا) می شه فلکه ی شهدا
یک انگشت اشاره که بالا گرفته شده به حالت اجازه، می شه اول نادری
دیگـــــــــــــــــــــــــــــه
جونم براتون بگه،
3 میشه سه راهی، بعد من همیشه می خوام برم چهارشیر، و چهارتا انگشت می گیرم بالا، همه ی تاکسی های عبوری می رن سه راه فرودگاه و می ایستن برام. این ینی سه تا انگشت خیلیم فرقی با چهارتا نداره، یا شاید من شمردن بلد نیستم، یا شایدم حالا چون راننده خوشتیپه مسیر من عوض می شه



اسم جدید مبارک باشه خانوووووم

عالی بود کامنتت

زری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:53

خداکنه هیشکدوممون اون مسافری که داره بالارو نشون میده نبینیم



?????

نیلوفر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:19 http://wlootoos.blogfa.com/

آقااااا جان من تازه فهمیدی!!!؟؟؟

ساحل دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:43 http://sahel1065.blogfa.com

اسم جدید مبارک
چه نکته های جالبی!!!!

ممنون عزیزم

قاصدک دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:45

آخ اینقدر من از این حرکت گردالی خوشم میاد .. ولی هیچوقت اینطوری مسیرم رو نگفته ام .. ولی سابقه مستقیم رو دارم ..
عنوان جدید مبارک دوستم

:)
قربونت

آلبالو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:22

شکلهی دیگه هم میشه کشید
شکل یه برج
شکل یه درخت
شکل رستوران
شکل یه دوست

میشه واقعا؟
ما دیگه دست پطراحیمون در اون حد قوی نیست عزیزم

نوا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://navaomom.persiablog.ir

آدم اگر یخورده مراوده اش را باراننده های تاکسی بیشتر کنه احتمالا کم دردسرتر میتونه به مقصد برسه.


مراوده با راننده تاکسی؟

خدیجه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:34 http://khadijehp.blogfa.com

ایشالا ماشین می خری خانوم از این دایره کشیدنا راحت می شی .

بعدشم این دایره دوستان شما که بغل صفحه ردیف می نوشتین پس کجاست خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گودری؟
یه مدل دیگه اش که هست

مرد روشن دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://www.marderoshan0192.blogfa.com

چه خوب...
عزیمت !
درستش کنید.

ممنون

سمیه-تهران نوشت دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:34 http://tehrannevesht.blogsky.com

من هم این حرکت رو دیدم اما خودم روم نمیشه انجامش بدم!

چرا مگه کار بدیه؟

نجوا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:44

این پست + کامنتاش یه پا کلاس پانتومیم و بادی لانگوییج هست ها

arezoo دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

,dayere jaleb bood nemidonestam ,ama ta man adat konam moham kamelan sefid shodeh ,name no mobarak ,

ممنون
:)

مصصصبر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

بعد اینجا یه سوالی پیش میاد
اینایی که با شصتشون به نقطه ی نامعلومی اشاره میکنن یعنی چی دقیقا؟!!!!

اره
همون
دقیقا

سپیده دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

سلام خانمی اسم جدیدتون مبارک . برم تمرین گردالی کشیدن بکنم بد نیست .

گرد گرد بکشیا
گرد نباشه نمیبرن

می (مینا) دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:51

اسم جدیدت مبارک امیدوارم از این به بعد نوشته هات سرشار از خبر شادی و سلامتی باشه

ممنون
:)

nokhostin binam دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

bari, khub shod goftid goftid, ma fekr kardim tasbih micharkhanand

اون که سر چار راهه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد