پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

همه امید من


همه امید من کارمند،بیست درصد افزایش حقوقی است که بعد از سال نو قرار است به حقوقمان اضافه شود وقتی قسط هایم همان قدر میماند. . . ینی در حد بشکن و بالاها

 فقط دست به دعا و التماس دعا گویانیم که سایر قیمت ها با همان نرخ افزایش حقوق رشد قیمت نداشته باشند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ف دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 http://www.industrial638.blogfa.com/

فکر نمیکردم اینقدر شم اقتصادی ات ضعیف باشه عزیزم؛همین الان بدون عملی شدن افزایش حقوق؛ قیمتها 25% افزایش یافته

بعله
اینم قائله ی خوشی ما
:(

اطلسی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:20

من شنیدم 25% که؟!
بعدشم همه چی رفت بالا و تمامممممم!فقط میتونیم خوش باشیم قسط ها که پرداخت شد یه چیزی بیشتر ا پارسال موند ته حساب و حالا چیزی هم نشد بخری نشد!مهم اینه که بیشتر موند!دلم خوش باشه

روایت زیاده
25
20
15
10

پرنده گولو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

قربون اون شم اقتصادی ات برم من.هر جوری کار کنه من خرابشم.
لذت" قسط ها همون می مونه "یه حرف دیگه استت گیرم قیمتها چهل درصد ابره روش اصن

مهم اینه که چیزی بمونه
همین

قاصدک دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

کلا من خوشحالم هر سال که جدید میشه به مبلغ اقساط تورم نمیخوره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد