پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

عدم دسترسی


آدما یه وقتایی هوس میکنن با تمام ملحقات و التزامات و مخلفاتشون برن تو غاز تنهایی!

یکی از عدم دسترسی های وبلاگ هم اینه

نمیشه همه شو بغل کنی و با خودت دوتایی برین تو غار تنهایی

قایم بشین 

هیشکی نبینتتون

این ویزیبل بشه همه اش

تا غار طلبیتون تموم شه

من الان غارم میاد . . . دلم میخواد پیله ببافم دور خودم، هم باشم هم نباشم



نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:43

یعنی مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد عایا؟
اسم جدید مبارک.

کدوم مشترک؟

مصصصبر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:44

آخ(اسمایلی زدن با دست به پیشانی) اسمم رو یادم رفت من مصبر بودم که تبریک گفتم ها

خوبه حالا مصبر جون؟

رها شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

ما غار داریم مادرجان اگه قابل بدونی
ظرفامون هم شستیم !!
تشریف بیارید

خسته نباشید واقعا
چطوری موفق شدی عزیزم؟
شما تشریف نمیارید؟
نزدیکم که هستی تو حلق محل کارته

nokhostin binam شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

gushie internetdar begir, yek adad sim karte zalleye rightell ham rush bezar, ba ham berid tu ghar

عزیزم من منظورم این بود که با وبلاگم برم تو قایم کنم
نه اینکه باهاش برم تو غار

رها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:19

چه جالب
هم باشم٬ هم نباشم
منم مدتیه همینو میخوام.

مثله پیله ی پروانه دیگه
هم هست
هم نیست

پرنده گولو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:08

از غار که اومدی بیرون بیا بغلم یهت بگم که این اسم جدید عاااااااااااااااااالیه

بیا بغل گولو جونمممم
عسیسمممم

آیدا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:16 http://1002shab.blogfa.com/

بعد از پیله یه پروانه خوشگل میاد بیرون:))

اسم جدید مبارک:)

اوهوم
چه خوبه یکی میگیره تیکه رو ها
عزیزمممم

مینا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:29 http://chaghidarmeh.blogfa.com

اسم نو مبارک...غار خوبی داشته باشی ....

ممممرسی

نیلوفر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 http://wlootoos.blogfa.com/

من هنوزم میگم اسم پیشنهادی پرنده گولو بهتر بود هر چند اینم خوبه

بعله

نوشین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 http://nooshnameh.blogfa.com

اسم جدید مبارک باشه پری جان.

مممممنون عزیزم

شیوا دالان بهشت دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:58

چیزی اذیتت میکنه ؟
اسم جدید مبارک

نه عزیزم
خوبم

... دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

این اسمه الان از اون صدای فاصله ها قشنگ تره به نظرت؟
جواب نداشت
هست دیگه خب
...
ضمنا خواستم بگم اون رهاهه که گفته باشم نباشم من نیستم!
من خودمم!
رهای در قفس!

الان احساس شرمندگی کردم بابت انتخابم
آخه بی پروا
معنی اسمم میشه
شما که نمی دونید اینا رو خوب
بعد قشنگ نمیشه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد