پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

رفیق 2


در ادامه رفقای ما رو باش تو رو خدا:

وقتی می خوان قربون عزیزترین عزیزاشون برن میگن:

جونور

با تاکید روی حرف ر

یه همچین رفیقایی داریم ما


ماشالله همه شون جونوررررررر

:))))

نظرات 5 + ارسال نظر
خدیجه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:16 http://khadijehp.blogfa.com

من می گم پپر جان اینهمه بازدید کننده ( ۷۲۵ ) نفر پس چرا هیچی نمی نویسن .
واللللللللله بخدا.
خو یه چیزی امری عنایتی تفضلی .
دههههههههههه


نکته ی بسیار ظریفیه
منم موندم توش

پرنده گولو شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:09

پپری من
این ریفیق بازیا رو بذار کتار بیا سرخونه زندگی ات.منم سرحرفم هستم.ملک محمودابادو میندازم پشت قباله ات


اون حلقه خوشچگله که تام و جری باهاش میرن خواستگاری رو هم دستم یمکنی؟

پرنده گولو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

جهنم و ضرر
میکنم


ووووووی
حالا باید برات ناز کنم و قمیش بیام؟

آیدا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:14 http://1002shab.blogfa.com/

دقت کردی روی همه پست هات با منه!(آیکون آیدای ذوق مرگ)

آخه تو عزیز دلمیییی

پرنده گولو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28

به علت کامنت این آیداهه و جواب تو بهش خواستگاری اینا رو فسخ کردم!حسود هم خودتی

دیدی
بخت یه بار در خونه ادمو میزنه ها
از دست رف

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد