پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

رفیق


رفقای ما رو باش تو رو خدا!

میخوان از هم تعریف کنن مثلا،این یکی به اون یکی میگه:

دیوونه! (یعنی خیلی آره، خیلی ok)

اون یکی بعد از اینکه کلی حالش خوب شد و کیف کرد ،چی جواب می ده حالا؟!میفرمایند:

مشنگ! (یعنی هلاکتم رفیقققققق)

بعد تیکه ی شوخی کردنی مون چیه؟

تو رفیق بشو نیستی!


بعد تازه ردیابی کردن عامل مشترکی که همه ما رو به هم وصل کرده رو زدن 

گویا همین مشنگیت بوده



نمک نوشت:

1- شرح امروز هم موجود است تازه


2- من وقتی نقاشی روی پرده مو اینجا گذاشتم دو تا هدف داشتم یکی اینکه کاری که انجام دادم رو نشون دوستام بدم یکی هم اینکه کسایی که خوششون میاد بهم سفارش بدن و کلی کار بگیرم و  . . . جدا از این که فقط یه نفر راجع به سفارش کار به من ایمل زد و بقیه دوستان هوس کردن خودشون دست به قلم مو بشن!  . . . خلاصه که این وسط بقیه رو بیخیال رفیق ما هم میره تابلو میخره تازه . . . بعد میخواین فکر کنید مشنگ نیست آخه؟ 

بعد میگید چرا از کارات عکس نمیزاری اون وخ . . . :(

  3- هی من هیچی نمیگم شما هم هیچی نمیگید؟ خوب چرا اسم پیشنهاد نمیدید من اسم دار بشه وبلاگم :)

نظرات 28 + ارسال نظر
سمیه-تهران نوشت پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:38 http://tehrannevesht.blogsky.com

حداقل عکس اون پرده باعث شد من شمارو توی فیس بوک بعد مدت ها شناسایی کنم

یه فایده ای داشت حد اقل
:)

فرزانه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:44

وای کی از پرده عکس گذاشته بودی که من ندیدم ؟ میشه لینکشو بدی من میخواااام ببینمش لطفاا

http://margazideh.blogsky.com/1392/01/12/post-156/

نیاز پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:48 http://niaz87.blogfa.com/

نمیری با اون نمک نوشتت!!
ما خیلی وقته مشنگتیمممم!


الان جواب این کامنت لابد باید بگم دیوننننه

مهسا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:07

من تازه الان رفتم پست ها رو زیر رو کردم و پرده رو دیدم.
چه خوشگلههههه , حالا اگه بخوایم چه جوری باید سفارش بدیم ؟ البته احتمالا 6 ماه دیگه سفارش بدم که یحتمل باید خونه رو تخلیه کنیم .
اخرش چند؟

شما اول پرده هاتو با پارچه نخی ساده بدوز
بعد من سر نقاشی و قیمت باهات به تفاهم میرسم

نخستین بی نام جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:21

من که نظر داده بودم


مثل اینکه فقط 4 تا گزینه من هست
پس یا باید از بین اونها انتخاب کنی یا اینکه خودت دست به کار بشی

بیتا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:30 http://www.titantarin.blogfa.com

بجون خودم من دلم خواست ولی گفتم یوقتی توهین نباشه...چون شما چیزی نگفته بودی حالا اگه دستمزد رو بفرمایین که چجوریه بنده بشم اولین مشتری...خوب حساب کن مشتری بشم

بنایی که نیست عزیزم
بستگی به اندازه پرده ات و طرحی که میخوای داره
اما در کل فکر نمیکنم گرون بشه
مثلا برای یه پرده ی 4 متری نزدیکای 120 تا 150

سراب جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:47

کجا صبحانه خوردین اونوقت اونوقت ؟منم میخوام میخوام خوب !

رستوران آریا

مینا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 http://chaghidarmeh.blogfa.com

اسمشو بگذار:ماری که گزیده شده بود اما اکنون حالش خوب است!!

عزیزم مار خودش میگزه! اون یکی دیگه است که مورد گزیدن قرار میگیره

آیدا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25

فقط تو می تونی این جوری باحال بنویسی دیوونه:)))

قربونت برم دیوننننننه جونم

فرزانه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

خیللللللی خوشگل بود مرسی که لینک دادی دوستم

پرنده گولو جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:44

پری
امروز حسودی کردم ها!
خب من خونه ندارم تو پرده نقاشی براش.
شمع بذارم رو میز حریرش
بیا منو نقاشی کن
گنجشکک تو بشم پری؟

گنجشک اشی مشی؟
بیا لپاتو نقاشی میکنم برات
نه اصلا
برات شالتو نقاشی میکنم روش یه عالمه قاصدک میکشم
که بال داره برای پرواز

پرنده گولو جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:45

بعدشم هی بگید گولو خائنه!!!بیاج اینم از ایداتون!!!!
در ضمن لطفن خب بیا به ما هم سبزی یاد بده خو!!!

آششم پختم امروز . . . بیا فشرده بت یاد بدم عسیسم

پرنده گولو جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:47

اسم گذاری خیلی سخته پریچه
بذار پرینوش
parinevesh!
اصن من چه میدونم منکه گولو و خنگم

قشنگه ها
خوشم اومد
پری نوشت!
ها؟

سمیرامیس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

واقعا سفارش کار قبول میکنی؟ مثلا برای من شال یا پرده نقاشی میکنی؟

بله
حتما

کاریه که دوست دارم و ازش لذت میبرم چه بهتر که بتونم باهاش زندگی هم بکنم
:)

بچه های باشگاه بدنسازی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:27

از اونجایی که نظر خواستی و ما هم جز کسانی

هستیم که در این وبلاگ سهمی داشتیم! داریم؟

نظر خودمون رو برای اسم وبلاگ اعلام میکنیم

عنوان وبلاگ زین پس میشود

شمع و گل و پروانه!

هر کدوم نماد هستند

شمع نماد درخشندگی وبلاگ به دلیل حضور ما!

گل نماد ما! چون گل سر سبد خوانندگان هستیم!

پروانه هم نام نوعی جک و جونور که برای جور در امدن

عنوان وبلاگ بد نیست باشه!

با تشکر


بیا درصدتو واگذار کن بشم شیش دنگ دیگه!
اسم خوبی بود اتفاقا خودم بهش فکر کرده بودم اما گویا نیست متاسفانه

فرشته شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 http://dostkhane.blogfa.com

دوستهای من هم اینجوری هستن... یکی از دوستهام با محبت کامل بهم نگاه کرد و گفت فلانی مژه هات خیلی قشنگه مثل مژه ی خر میمونه... فقط قیافه ی منو تصور کن...

کامنت برگزیدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



الهی قربونت برم من. بیا سر بزاریم رو شونه ما درد همو می فهمیمممم

نیلوفر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 http://wlootoos.blogfa.com/

اسمی که پرنده گولو پیشنهاد داده خدایی حرف نداره!!!!
آخه من از این ور مملکت چه جوری به تو سفارش پرده بدم خو؟؟؟؟

اوهوم!
اسم خوبیه
شما سفارش بده ما واس شما پست میکنیم
کاری نداره که
:)

ماه گل شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

حال وهوای نوشته هات معرکه است .. اسم وبلاگت رو یه جیزی بزار که توش امید موج بزنه .. مثلا بهار در راه است .. البته مطمئنا بهترین اسمها رو تو چنته داری

ممنون ماه گل جون
کامنت تو هم پر از امیدههه

لیلا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

یه چیزی که من خیلی باهاش حال کردم دیوارای خونه ت بود! و آفتابش
در حد مرگ حسودی کردم :)

خب حالا ما با دیدن پرده شما خر کیف شدیم که بریم نقاشی کنیم! (بعدنا برای پرده خونه ای که الان نداریم!) بماند که احتمالا گند بزنیم! :)

تازه من رفتم یه بلوز ساده سفید از تن درست خریدم که روش نقاشی کنم! (آیکون خود هنرمند پنداری)

لیلا جان الان سوال پیش اومده واسه من!
همه این اتفاقات بعد از دیدن اون پردهه رخ داده آیا یا قبلا هم یه چیزایی بوده؟[

نخستین بی نام شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:36

پری نامه ...
پرپروک
پری خیال
پری وار

پرپروک پیتزاییه!چدرم خوبه پنجره ایاش

نخستین بی نام شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

دوست من هم برای ابراز محبت همش منو ضربه فنی می کنه
الان هم موقع خداحافظی زده مچمو داغون کرده
من که ترجیح می دم فحش بخورم

لیلی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://aparnik5.blogfa.com

سلام. ببخشید این سفارش دادن در مورد طرح اون کفشای خیلی خوشگلت هم امکان پذیره؟؟

صد در صدددددد
خیلی هم خوشحال میشم تازه

نخستین بی نام شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:25

پری جان کفش از خودت یا مشتری؟
چرا تو نیاز روز یا هامش وبلگت آگهی نمی کنی گل ذخمل؟


چی آگهی بدم؟

شوخی میکنی؟

arezoo شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:13

pari nevesht aalliye ,pari va jadoye naghashi ham bad nistha .

ساجده شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:24

سلام عزیزم
شما آموزش هم میدین,یعنی نقاشی روی پارچه رو میتونی به صورت خصوصی به من یاد بدی

نقاشی روی پارچه فرقی با نقاشی روی بوم نداره مگر در موضوع و نو ع رنگ
اگه نقاشی بلدی روی پرده هم میتوئنی کار کنی
اگه هم نه من در خدمتم
خوشحالم میشم

nokhostin binam شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

bale agahi bede, mage chie, kheiliam jedi goftam, az avalam goftam ke age man budam in karo deli anjam nemidadam va be madiat mifekridam, be hich kasam yad nemidadam, agaram kasi bud ke khateresh kheili aziz budo khastam behesh yad bedam foote akharo behesh yad nemidadam, kheili raftam tu fekre tarahie shal, be sakhti shal mipasandam, tarhesho mishe khodemun entekhab konim?

بله!
شما خودت انتخاب کن

ساجده شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:44

خانمی,من از نیمه خردادماه میتونم شروع کنم,زمان و مکان و هزینه وشرایط و.....با شما,
شرایط رو اگه زحمتی نیست واسم میل کنی ممنون میشم

براتون ایمیل میکنم ساجده جان

قاصدک دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:49

من به نوبه خودم عذر میخوام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد