پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دوای همه حال های بد . . .


روزهایی هست که حالم آنقدر بد میشود که آدامس اکالیپتوسم تا آنجا روی شکاف دندان بالایی که پوسیدگیش تا عصب رسیده فشار میدهم که ناگهان درد میپاشد تو دهنم و یادم می آید آنقدر حالم بد هست که یادم نباشد دندان درد در حال بد هم شوخی بردار نیست!

روزهایی که غده ی گیگیلی زیر گلویم را که قرار بود لیپید (چربی) باشد مثل جوش، فشار میدهم و بعد که متورم میشود می فهمم کنترل ور نرفتن با گیگیلی هم از کفم رفته

روزهایی که ریمل، گوشه های چشمم پخش میشود و زیر چشم هایم سیاه می شود

روزهایی که بوی عرق میگیرم

روزهایی هست که حس میکنم به همه ی دنیا حسودیم می شود و از همه ی ادم ها متنفرم

روهایی که همه ی دنیا بوی گند پا میگیرد

روزهایی که همه گوش هایشان را میگیرند اما دهانشان باز است

روزهایی که حس میکنم خسته و سرد و متروکم

روزهایی که حس میکنم برای حتا حرف زدن با بغل دستی ام باید شاخ غول را بشکنم

میدانی . . . 

زندگی بی خدا

زندگی بی خودی است

شک ندارم

که نمی ارزد

خدا که باشد با همه آشتی ام

خدا که باشد سفتم

محکمم

می ارزم به همه دردسرها

خدا که باشد

دوست دارم همه ی ادم ها

چون خدا خود محبت است

خدا در همه ادم ها نفس میکشد

خدا رد و بدل می شود میان دست های مهربان

خدا که باشد مهربان میشوم . . .


نظرات 28 + ارسال نظر
emad یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:27 http://er2re.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن وبهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم

ماه گل یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:50 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

من کاملا درکت میکنم .. روزهایی بود که از فرط گریه تو تخت مچاله میشدم حس میکردم هیچ راه گریزی از بدبختیام نیست .. ولی گذشت و خدا دستمو گرفت و از زمین بلندم کرد و خاک لباسمو تکوند .. حتی فکرشو نمیکردم همه چی تموم شده .. یه روز ِ خوب میاد عزیزم .

حتما میاد

مجید یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

این دو روز جدید من هم از اون روزا بود.
روزها فقط سپری میشن. هر روز مثل دیروز.
آخر متنت خیلی قشنگ بود.

سهیلا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:53 http://nanehadi.blogfa.com/

خدا که باشد...

هست

مهسا میم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

چقددددر درکت میکنم والا
راستی عیدت مبارک ماچ و موچ عیدانه تقدیم به دوستی که حتی صداشو نشنیدم چه برسه به روی ماهش
یه آدم بدتر از خودت برات دعا می کنه این همه حس بد خیلی زود از خونه ی دلت پر بکشه عزیزم

نوشتم که گاهی وقتا
گاهی همه تجربه ش می کنن

لیلا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:19

پرنیان عزیز سال نو مبارک
ارزو میکنم که حضور خدا در تمام لحظه های زندگیت لبریز باشه

هست
فقط باید دیدش

خودمم نمیدونم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:44

خدا ؟؟؟
خودمونو با واژه ای به نام "خدا" گول میزنیم
شایدم به قول بعضیاکافر شدم اما دیگه حسش نمیکنم بس که تنهام گذاشت بس که نبود بس که نیست حالا به این نتیجه رسیدم که اصلا از اول نبود فقط یه توهم بود

نوشتم که
بی خدا زندگی ارزش ماندن ندارد
حتا

سین مث سارا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:12

هرچند انقدر زیبا و عمیق و ساده مینویسی که جای هیچ حرفی نمیمونه ولی نمیدونم چرا نمیتونم بدون نظرگذاشتن رد بشم.. برات شادی خالص آرزو میکنم همیشه..شاید باور نکنی اگه بگم هروقت صفحتو باز میکنم یه نگرانیی ته دلم هست که نکنه غمگین باشی.. بهارت پردوام عزیزم...

ممنون دوست نازنین

ارغوان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:57

چقدر راست گفتی.
چقدر درست گفتی.
دیشب
بعد از گریه های فراوانِ دیروز
استرس های شدید که اگرکار نرسد
نشود
پیرشدن ها
تحقیر شدن ها و رنجیدن ها از "او"
حال های بد
وقتی بلاخره کار را به جایی رساندم و در اتاقم در این "غربت"
تنهای تنها
چراغ راخاموش کردم و دراز کشیدم
گفتم
خدایا
تو مرا دوست داری
اصلا عاشقم هستی
هرطور که باشم
درس بخوانم یا نخوانم
زحمت کش باشم یا نباشم
موفق باشم یا نباشم
در هرصورتی
عاشقِ منی
خدایا
تو "او" یی
به همان شکلی که من دلم می خواست باشد.


اتاق ها تازگی همه غریب شده اند
دقت کردی؟

زن عادی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 http://lajbazi-ba-to.blogfa.com

سلام بر بانوی مهربان سال نو مبارک

امیدوارم توو همه رورهات خدا باشی!! دیدی یه روزایی آدم حس می کنه خود خداست؟

به هر حال بانو مشتاق دیدنتون هستم

شمارتو دارم از اون جریان نمایشگاه اما چون از خودت نگرفته بودم اس ام اس نزدم یعنی یه دونه از اون شایدا که همیشه هست جلومو گرفت ..

به هر حال اگه دوست داشته باشی اون آدم خل وضع نمیشگاه دوست داره بازم ببینتت

تو عزیز دلمی
خیلی هم خوشحال میشم که ببینمت عزیزممممم

فرشته دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 http://dostkhane.blogfa.com

پری عزیزم
هر لحظه خدا به همراهت باشد

اونروی سکه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:07

احسنت
اگر قلبا به این باور رسیدی،دیگر هراسی در تو راه نخواهدداشت

:))))
چه جادویی

پرنده گولو دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16

برای من هم این روزها خدا دامنی است که آویزانش می شوم.مادری که می ترسم توی هیاهوی این همه پا در بازار گمش کنم

همان جا بمان
جای بسیار مثال زدنی ای است گولو جان
برایت بستنی وانیلی بگیرم دوستم؟ نگرانت هستم

سپیده دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 http://http://barayedokhtaram.persianblog.ir

منم تازگی ها ( دوباره ) عاشق خدا شده ام . خیلی دوسش دارم . چند روزه تو خیابون که راه می رم ، جای اینکه با خودم حرف بزنم یا با مردم دعوا کنم ، دست خدا رو می گیرم تو دستم و با هم قدم می زنیم . آدم اصلا خسته نمی شه . باور کن که از رگ گردن به خودم نزدیکتر احساسش می کنم . خوشحالم که تو هم دوسش داری .


خیلی باحاله آخه

banoo دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 http://atiehbanoo.blogfa.con

khoda hamisheh hast.

نازنین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

بابا با حال

مخلصیم

قاصدک دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

با همه قلبم باور دارم ..

fati دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:17

c0py k0nam aya ??

کپیش کن

باده کهن دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:43

با خدا ...همه چیز جاریست

ساحل دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://sahele.blogfa.com

بله درست است
زندگی با خدا جریان دارد

dr.rana دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

سلام ، امروز 19 فروردین، 11 صبح تا 11 شب شمس الشموس است. خورشید طوری در آسمان قرار میگیرد که حاجت ها یرآورده میشود. سوره شمس را بخوانید و آخر هر آیه بگویید: " یا شمس الشموس و یا انیس النفوس ادرکنی"
التماس دعا

سوری دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

خوب حالا آخرش ؟
با خدایی یا بی خدا؟

ایم واقعا سوالته؟

مهری دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

سلام یکی ازخواننده های پر وپا قرصتونم اما بدون کامنت دیگه نمیشد از این یدونه بدون کامنت رد شم محشر نوشتین اما خدا لعنت کنه اونائی رو که مارو به این باور رسوندن

مصصصبر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:32

مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق!
عشق سرگرمی‌اش آزار و تسلاست رفیق!

قیمت یک شب از آن چشم، غزل نوشیدن
سال‌ها بیت به بیت آه و تمناست رفیق!

مصصصبر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:32

اول آبی بود این دل، آخر اما زرد شد
آفتابی بود، ابری شد، سیاه و سرد شد

آفتابی بود، ابری شد، ولی باران نداشت
رعد و برقی زد ولی رگبار برگ زرد شد

صاف بود و ساده و شفاف، عین آینه
آه، این آیینه کی غرق غبار و گرد شد؟

هر چه با مقصود خود نزدیک تر می شد، نشد
هر چه از هر چیز و هر ناچیز دوری کرد، شد

هر چه روزی آرمان پنداشت، حرمان شد همه
هر چه می پنداشت درمان است، عین درد شد

درد اگر مرد است با دل راست رویارو شود
پس چرا از پشت سر خنجر زد و نامرد شد؟

سر به زیر و ساکت و بی دست و پا می رفت دل
یک نظر روی تو را دید و حواسش پرت شد

بر زمین افتاد چون اشکی ز چشم آسمان
ناگهان این اتفاق افتاد؛ زوجی فرد شد

بعد هم تبعید و زندان ابد شد در کویر
عین مجنون از پی لیلی بیابانگرد شد

کودک دل شیطنت کرده است یک دم در ازل
تا ابد از دامن پر مهر مادر طرد شد

.........................
قیصر امین پور

ممنون مصبر جون
خیلی زیبا بود

بهاره سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:23

مثل همیشه لبریز عشق شدم وقتی خوندمش.
سبز سبز باشی.

اندر احوالات پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:04 http://andarahvalat30.blogfa.com

خدا همیشه با توئه
چون دوست داشتنی ترین فرشته اشی

عزیزمییییییی

مینا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:06 http://marriedwoman.blogfa.com

خدا که باشد مهربان میشوم
راست میگی...جدا درسته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد