پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

ارزو


زنگ تفریح خورد

برید آنتراک

نظرات 10 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:05

اگه کلاس نقاشی باشه چی؟
من یکی که نمیرم آنتراکت
پ.ن: باورت نمیشه ؛با اینکه قصه زندگیتو می دونم، اما به خاطر همون شناخت کمی که از شخصیت و روحیه ت دارم فکر می کنم زندگی تو هم زنگ نقاشیه، خودت نمی دونی
پ.ن 2: شاید اسیر زندان شرایطتت باشی، اما اسیر روح کوچیک و پر از نفرتی نیستی که دنیاتو سیاه بکنه
پ.ن 3: شکر نعمت نعمتت افزودن کند مثل اینکه

ممنون آیدا جان
تعبیرت زیبا بود عزیزم

شیدا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:03 http://alpha-beta.persianblog.ir/

چه آرزوی کوچکی! البته به بزرگی آنتراک بستگی داره

کلا آنتراک

نازنین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:19 http://paeezebibaroun.persianblog.ir/

چقد وقت داریم واس آنتراکش؟!

یه قدی که خستگیمون در بره

شیخ صنعان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

زنگ تفریح مشقای ننوشته رو می نوشتم

استفاده ی بهینه از وقت!
اما خوب ما مشقامونو نوشتیم
یه نموره استراحت لازم داریم
تا دوباره روز از روزی از نو

tapoo یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:37 http://TAPOOLY.BLOGFA.COM

?????? what


زنگ تفریح!!!

آبنوس دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 http://darvazeoghyanos.persianblog.ir/

هوراااااااااااا... بدوئیم تو حیاط!!!

زنونه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17

عاشق این لحظه انتراک بودم.
تشنه یه انتراکم.

ما هم . . .

بابک دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51

حتماً باید آنتراک برویم؟
استاد نمیشود چند دقیقه‌ زنگ تفریح را تبادل اطلاعات کرد؟ یا شاید تو هم خسته‌ای؟

زنگ تفریح همانا همان آنتراک است!!!

بابک دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:29

ما هم در همان مفهوم بکار برده‌ایم

ستاره سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00

یه زنگ تفریح و یه حیاط مدرسه و یه آبخوری

با یه لیوان آکاردئونی در دست

و البته مهم تر از همه ی این ها یه ذهن زیبای کلاس اولی
بی خبر از چیزی که پشت در مدرسه سال های بعد انتظارمون رو می کشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد