پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

نزول


یهو به خودت میای می بینی بزرگترین دغدغه هات شده، دفترچه های قسط و سررسید هر ماه و جور کردن فولان شارژ و بهمان شهریه . . .

نظرات 10 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21

مادر جان منم و ماهی 700 تومان قسط و همچنین خرج خانه
خدا به ما صبر بده واقعا که تو همین دنیا پس دادیم همه چیو بابا

نوا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 http://navaomom.persiablog.ir

چقدردغدغه مشترک داریم ماآدمای این شهرباهم دیگه
خداخیرشون بده به فکرما هستن که روح هایمان رابااین اشتراکها بهم نزدیک میکنن

چه اششتراکات مزخرفی هم هستن

مهرین دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

و اگر قسط نبود دست ما در پی چیزی میگشت.........


اینم هست

بانوی ناتمام دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 http://hastie.blogsky.com

خوب عزیز من اگه این قسط ها نبود ممکن بود یه دفعه این پولا رو جمع کنیم یا حتی بزنیم به یه زخمی !! یا حتی میشد بهتر زندگی کرد .اون وقت زشته دیگه نه ؟ ببین این قسط ها باید باشه که یه وقت حتی فکر زندگی راحت رو نکنی دیگه !!!!

دیدی خداییش بدون وام تقریبا هیچ حرکتی نمیشه کرد ؟ با تشکر ویجه از مسئولین.....


وام خوبه اصلش اما دغدغه اش منظورم من بود . . .

زنونه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

دقیقا.همینطور پشت سر هم میان.
اجاره خونه بعد خونه نویی .بعد رونمایی بچه بعد کادوی عروسی بعد کادوی پاگشا بعد ختنه سورون بعد کوفت وزهر مار.اه .
خسته شدیم بخدا.
راستی مرسی مارگزیده جون .ببخشیداااااااااااا.

خواهش میشه

ستاره دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

غم نان اگر بگذارد...

اگر . . .

قاصدک دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

ما هم در همین دغدغه غرقیم ..

بچه های باشگاه بدنسازی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:08

یعنی تا الان به خودت نیومده بودی؟!

سکینه کچل دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:35

اگه نزول با بهره پایین خواستی بیا پیش خودم!رفاقتو گذاشتن واسه همین وقتا دیگه!جهنم وضرر!

بانوے باراטּ دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:46 http://paaraand.persianblog.ir/

عجب روزگار گندی شده بخدا
من که اون هفته حقوق گرفتم
الان فقط 100 تومن دارم
موندم با این هزینه ها تا حقوق بعدی چه کنم؟

درد مشترک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد