پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چقدر هم خود جوش


پریروزها زمزمه هایی بود که اگر مسلمانان در اعتراض به گذاشتن فیلم مستهجنی، توهین کننده به مقدسات مسلیمین روی سایت گوگل و امکان دانلود آن، دو روز سایت ملعون را تحریم کنند ، شرکت نامبرده فلان قدر ضرر می کند!

امروز متوجه شدم این اقدام خود جوش را به زور کرده اند تو حلقمان و بعضی سرور ها خودشان با تصمیم فلان شخص ذی صلاح گوگل را ناک اوت کرده اند و دسترسی اش نا ممکن است . . . 

در این میان بنده یک سوال دارم که بی زحمت به صورت وجدانی جوابش را بدهید ... حتی شده به خودتان!

هم پیج تان چیست؟ 

سایتی که با ان دسترسی تان را به نت مدیریت می کنید؟ 

هر روز بهش سر می زنید؟ 

چند وقت است به جای ایمیل از جیمیل استفاده می کنید؟ 

فایل هایی که حجم بالایی دارند را غیر از جیمیل با کدام صندوق پست الکترونیکی جابه جا میکنید؟

خبر فیلم مستهجن را کجا سرچ کردید و خواندید؟ 

عکس ها، مطلب ها، آهنگ ها، و هزار کوفت و زهرمار دیگر را از کدام سایت می گیرید؟ 

کل زندگیتان اعم از میل باکس و ریدر و پلاس و بلاگ اسپات و  گوگل تاک . . . در کدام سایت است؟

حالا سوال من این است!

با فیلتر کردن گوگل و عدم دسترسی دو روزه به سایت نامبرده کدام طرف ضرر بیشتری می کند؟ 



پ ن :

1- این اقدام مثل خود زنی می ماند، چون ده ها برابر چیزی که که گوگل متضرر شود جماعت مسلم متضرر خواهند شد، اگر چه گوگل هم ضرر کند.


2- همه ی ما از ساخته شدن فیلم موهن ناراضی هستیم و به پخشش معترضیم اما به نظرم اگر اقدام مورد ذکر اسمش خودجوش است باید خود کاربرها انجامش بدهند نه اینکه دستشان بماند تو پوست گردو و فایلی را که دیروز ده دقیقه ای ارسال می کردند به فلان نقطه الان باید هوار تومن پول پیک بدهند که  . . .


3- چند وقت پیش بود که اکثریت اکانت های دولتی و ذی صلاح در اعتراض به یاهو به جیمیل نقل مکان کردند. متاسفانه با گوگل هم به تفاهم نرسیدند گویا!

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

احتمالا از اونجایی که ت ح ری م ها به اندازه کافی روح و روان مردم رو آزار نداده و گرونی بیداد نمی کنه، تصمیم گرفته اند یه حالی از مردم بگیرند و الا که گوگل با این باد ها بلرز نیست

چه عرض کنم....

بانوسرن(خاکستر و بانو) دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 http://banooseren.blogfa.com/

چه خوب که جاتو عوض کردی من که نمی تونستم برات کامنت بذارم.
خیلی خوشحالم که اومدی.
خوشحالم قضیه خونه حل شد. خوشحالم اوضاع کار روبراه شد.
و مطمئنم همیشه موفق می مانی
راستی این شکلک های بغل خیلی خوشگلن
آدم دوست داره الکی هی بذارتشون

یه چن تای دیگه رو هم چک می کردی . . .

نوشین دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://nooshnameh.blogfa.com

هی مارگزیده جان.....
فقط مراقب باش بازم بهت رکب نزنند و طی یه اقدام خود جوش دیگه مارو هم از وبلاگ تو محروم کنند باز.

...

آفرودیت دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:43

مارگزیده جان حکایت ما حکایت اون بابایی است که برای اینکه همسایه اش رو ادب کنه دود و گرد و خاک بریزه تو خونه همسایه اش خونه خودشو آتیش میزنه!

دقیقا!!!
کاملا موافقم

بچه های باشگاه بدنسازی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

خیلی وقته که فیلترینگ این جور سایتها دیگه معنایی نداره!

من از صبح کاملا بی معنی بودنشو درک کردم اتفاقاااا

عاصی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:16 http://ac55.blogfa.com

ما برای اعتراض به همسایه شیشه های خانه ی خودمان را میشکنیم
آری
ما همه برره ای هستیم!
برره مهران مدیری اگزجره شده ی جامعه ی ایران بود! (و شاید جامعه ی مسلمانان افراطی و دگم)

بربره ی اعلی!!!

من دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:28

چهار نفر اینجا جمع شدید که بگید خیییلی حالیتونه؟ مثلا مخالف هستید
هی مارگذیده تو همه ملت ایران نیستی بیخود شعر و ور بهم نباف عزیزم!

شما بیا دفاع کن خوب
ما که ادعایی نداریم؟!
البته اگه دفاعی داری

نوا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://navaomom.persiablog.ir

ماهمه رفتارهامون با بقیه مسلمانای دنیا فرق داره .بقیه خودشون تصمیم میگیرن چون خودشون میفهمن که کی کجا چجوری بهشون توهین شده اما ماباید صبرکنیم مصادیق توهین را کشف بکنن اگه مطمئن شدن بعد به شوربزارن ببینن کی مردم رابه اعتراض خودجوش دعوت کنن.ماازین مسلمانای سبک نیستیم بادعوت جوشش پیدامیکنیم بی دعوت سرمونو نمیندازیم پایین بریم جوش بیاریم وتحریم کنیم وازین کارای سبک بقیه مسلمونا

هر چی بزرگترا بگن . . .

مونپارناس چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

من هوم پیجم بلنک هست برای سرچ از گوگل استفاده میکردم و خوب هم بود ولی حالا از بینگ استفاده میکنم که بد نیست ایمیلم هنوز با یاهو هست و به جی میل نیاز نداشتم
با اینکه ابزار اصلی من در پیدا کردن اطلاعات مورد نیازم در اینترنت گوگل بود ولی
با نبودنش بیچاره نمیشم .این همه موتور جستجوی دیگه هست .حالا یوزرهای حرفه ای گوگل عذاب میکشن ولی برا اکثریت جایگزین زیاده. مثل حالتی هست که مردی بمیره و زنش بره دوباره ازدواج کنه خوب اگه این کار رو نکنه چه کنه؟ باید زندگی کرد. گوگل هم خیلی مظلوم نیست برا ایران خیلی محدودیت قایل بود گاهی ارزش داره یه سیلی به صورت طرف بزنی حتی اگه به قول تو بعدش چند تا مشت و لگد نصیبت بشه.

موافقذ نیستم
این سیلی که شما زدی ده برابرش تو گوش خودت خورده

شما شرایط خودتو میبینی در ضمن
گوگل الان فقط توسط چند تا سرور از جان گذشته و فدایی و جان بر کف فیلتر شده
هنوز دسترسی داره توسط بقیه ی سرور ها
اما جالب برداشت شماست
خیلی راحت
همه چی ردیفه فقط باید جیمیل و ریدر و بلاگ اسپات و پلاستونو ببندید که همه چی حل شه
انگار راجع به سایت کتابخونه ملی حرف می زنید مثلا!

مونپارناس پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

من موافق فیلتر شدن هیچ سایتی نیستم الان هم که اینو مینویسم از اینکه هنوز به گوگل دسترسی دارم خوشحالم چون اون موتور جستجوی بینگ نتایجش قابل قیاس با گوگل نیت اما من اینو میگم که علی رغم هر چه که پیش بیاد باید راهی برای ادامه زندگی پیدا کرد .تاسف خوردن دردی رو از ما دوا نمیکنه کاری هم از دست ما ساخته نیست پس باید بعد از بروز هر مشکل یه طوری خودمون رو سر پا نگه داریم

تاسف خوردن؟
من نگفتم تاسف بخورید
گفتم نباید قیلتر میشد
ماجرای مرغه که گرون میشه بعد که ارزون شد مردم خدا رو شکر می کنن کمه ارزون شد
مرغ از اون سه تومن بود
میشه هشت تومن
وقتی میشه شیش تومنمردم میگن شکر
حالا ماجرای فیلتراسیون و گوگل و ایناست

مینا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:52 http://roozayeroshan.mihanblog.com

الهی سوسک بشن خوب من همه زندگیم الان مونده رو هوا به قرعااااااااان
اصن نمیدونم دیگه از کجا این همه تحقیقو انجام بدم واسه هفته دیگه!!!!

آمین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد