پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

:)

یک ایمیل تازه برایم می آید


فرستنده :

 God


متن نامه:

Hello My Dear

نظرات 44 + ارسال نظر
اندر احوالات یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 http://andarahvalat30.blogfa.com

آخ که چه حالی می ده

خعلی!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17

بالاخره پیدا شدی

خداییش چی نوشته بودی که فیلت خیس شد؟
یعنی اینقدر خطر در کمینه و مابی خبریم

من که پیدا شدم اما شما چرا اسمم نداری.. اینجا هم غریب...
ترسیدم

روزهای با هم یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 http://days-together.blogspot.com

جای جدید مبارک عزیزم امیدوارم اینجا ماندگار شوی راستش را بخواهی بلاگ اسپات را که فیلتر کردند ما کلا دیگر دستمان به نوشتن نرفت پس آفرین به اراده شما

حیف شد واقعا بلاگ اسپات
اگه فیلتر نبود حتما اونجا بودم

بهاره جون مهربون یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

سلام گل دختر.خوبی؟
به به مبارکه.۳ تا چیز!۱)تمدید قرارداد-۲)تمدید قولنامه خونه ات-۳)وبلاگ جدیدت
همیشه موفقیت رو آرزو کردم.

ممنون دوستم
:)))))
سه تا ممنون

نوا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://navaomom.persiablog.ir

خدا خیرت بده آخش درسته شکلش قشنگ بود با فونته خاطره داشتم اما اعصابموبیشتردوست داشتم ومرسی که آمدی اینجا.
خب حالا جواب این ایمیلو دادی یافقط فورواردش کردی؟

خودم آخیش همش
نه مادر جون گذاشتمش تو صندوق ذخیره ی ایمیلیم
:)

زری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05

سلام مبارکه الان بازم باید کادو بیاریم
اون جا قبلیه با لباس مجلسی بایس میومدیم اما اینجا چه خوبه با لباس راحتی هم میشه اومد تازه پامونم دراز میکنیم از بس راحته

:)))))


لباس مجلسی رو خوب اومدیییی
اینجا الانم پی جامه پاته مادر جان؟

توت فرنکی روی خامه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07

جرا همه جیز عوض شده رفیق؟

جان دلم اونجا خیلی گیر و گور داشت...
جمع کردم اومدم اینجا
ادرسمو عوض کن
دستت طلا

بانوے باراטּ یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 http://paaraand.persianblog.ir/

منم خوندمش خیلی قشنگه خیلی
خیــــلی
ینی کلا خدا رو عشقه


راستی خوبه اومدی اینجا
داخل اون سایته که هرچی اومدم نظر بزارم نشد که نشد

مبارکه خونه جدید
آخی اینجا خیلی بهتر از بلاگفاست :دی

ممنون بانو جان
:)

محبوبه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 http://maahsoltan.blogfa.com

سلام
خونه نو مبارک

خوشحالم که دوباره پیداتون کردم

:)
ممنون دوستم

نوشین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 http://nooshnameh.blogfa.com

وای پرنیان جان خونه جدید مبارک. اینجا خیلی بهتره.
اونجا دقم داد و باز نتونستم کامنت بذارم. داشتم عقده ای میشدم.
خدا رو شکر که بخش کارت و خونه فعلا ختم به خیر شده.
همیشه خوب و خوش باشی

ممنون نوشین جون
زنده باشی

نوشین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 http://nooshnameh.blogfa.com

وای پرنیان جان خونه جدید مبارک. اینجا خیلی بهتره.
اونجا دقم داد و باز نتونستم کامنت بذارم. داشتم عقده ای میشدم.
خدا رو شکر که بخش کارت و خونه فعلا ختم به خیر شده.
همیشه خوب و خوش باشی

ندا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55

سلام عزیزم این وبلاگ از دیروزی خیلی بهتره چیه اون دیروزی سرعت نداشت اصلاً

نوشته هات هم که مثل همیشه 20000000000000000

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:05



میخواستیم همشونو تست کنیم

شکلک مورد علاقه ما نیست!

یاااااااااااا

آزاده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

مارگزیده عزیز
خونه جدید مبارک
دهنم باز نمیشه واسه کسی یا چیزی مبارک باشه بگم اما تو عزیزی و یکجورایی همدرد!

ممنون عزیزم
غم آخرت باشه دوستم

تیرا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:40 http://www.tira60.blogfa.com

من دقیقا اینجوری شدم انقدر اینور اونوری پریدم هی
انشاال.. اینجا برقرار باشید بانو....
کماکان مطالب گهربارتونو دنبال میکنیم.....

کماکان در خدمتتون هستم :)

قاصدک یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:20

عزیزم خدا خیرت بده .. چی بود اونجا .. کل بیوگرافی چند جد رو باید می دادی تا بذاره کامنت بذاریم ..
اوووف
منزل نو مبارک

خداییی
خودمم خل شدم از دستش

مانا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:52

سلام
بالاخره پیدا شدیییییییی خیلی خوشحالم که هستی

:)))))

سکینه کچل یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:53

منو بگو که یه عمر فکر میکردم خدا عربی حرف میزنه!

+++

e یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:58

بدلیل بی اعتنایی مدیر شرکت گوگل به درخواست مسلمانان برای حذف فیلم توهین آمیز به شخصیت والای رسول الله (ص) مسلمانان جهان روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ سپتامبر) اقدام به تحریم و منع استفاده از سرویس های گوگل و یوتیوب خواهند کرد.یش بینی شده با این کار ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد

بعد خسارت خوابیدن کارای مسلمین رو کی میده که بی گوگل کارا متوقف میشه؟

شیدا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:01 http://alpha-beta.persianblog.ir/

خوش به حالت

می خوای واسه تو هخم بفرتمش؟ خوش به حالت شه

anima یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:25 http://animamahak.blogfa.com

وای عزیزم خونه‌ی نو مبارک. من که خیلی واسه خونه‌ی قدیمی دلم تنگ می‌شه وای به حال خودت. کلا من وبلاگ خونی و وبلاگ نویسی رو با وبلاگ شما شروع کردم خیلی دلم براش تنگ می شه . ولی خوشحال که اومدی اینجا و باز هم می‌تونیم بخونیمت.

می بینم که پیشکسوت وبلاگمی....

موفق باشی دوستم

بچه های باشگاه بدنسازی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:26

اسم ما چرا نیفتاده در امتحان شکلکها؟!

شاهکار شما بود؟

نگران نباش

نهمه می دونن غیر از تو کسی همچین شاهکاری جایی نمی زنه
شکلک بنفش هم که نداره اینجا

ثمینه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:33

سلام برای خودت و خودم خوشحالم که بازم مینویسی

حسابدار خسته یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

سلام رفیق جانم . خوبی؟ چقده اینجا خوفه!
به جونه خودم اونجا اصلا نمی تونستم بنویسم .
چاردیواریت مبارک .
سالم باشی و شاد
یا علی ( چرا اینجا گل نداره ؟:-( )

سلام خسته جان
ما برای شما گل هم لحاظ می کنیم
:)
زنده باشی

مهسا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:26

با عرض شرمندگی اون کامنت که اسم نداشت من بودم

احتمالا هیجان داشتم که پیدات کردم یادم رفته اسم هم لازمه


ای جونم
هیجان . . .

farkhondeh یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

Salam Salam,
khosham miad az poshtkaret,
movafagh bashi

ممنون فرخنده جان
:)

معجزه گر یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:58 http://mojezegar.com

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
اونجا که نشد کامنت بدیم اینجا مبارکه ولی
میگن اینجا خعلی با کلاسه آره ؟!

نه بابا
هنوز مهد کودکیه
به کلاس نرسیده

مامان یک کودک سرطانی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:10 http://kidcanser.blogfa.com

چقدر خوب که پیداتون کردم جای قبلی رو دوست نداشتم کلی اعصابم رو بهم می ریخت تازه بازم نتونستم کامنت بزارم
همه چی مبارک هم کار هم خونه

ممنون دوست عزیز
موفق باشید

سپیده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:34

سلام نازنین
اول از همه با اون وبلاگ قبلیت دق مرگ شدم . چرا هیچی ثبت نمی شد. زبونم لال فکر نکنی من بلد نبودم .سیسنم مشگل داشت.
اخیش راحت شدم .
حالا خونه جدیدت مبارکه خانمی.
تمدید قرارداد خونت هم مبارکه
فکر هم نکن رکورد شکستی تا 2.5 کار کردی. رکورد من 6.5 صبحه
و از همه مهمتر روز دختر هم مبارکت باشه .
تولد منم که گذشت مبارکه

تولدت مبارک عزیزم
اما اگه حرف رکورده باید بدونی من 48 ساعت پشت سر هم سر کار بودم

سپیده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

هااااااااااااااااا راستی
خدا جون :با من قهری چرا به من ایمیل نزدی؟
بیا با هم اشتی کنیم خیلی باهات کار دارم .
می دونی که دلم گرفنه خفن ....

از خدا به سپیده:

سلام
عزیزم

گلسا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:20

عزیزکم می خونیمت...همچنان بنویس...که قلم تو خوب است(برگرفته از بخوان صدای تو خوب است )
اینجا بوس !!! نداره پس به همان قلب بسنده می کنیم...

ممنون گلسا جون
ما بوس دریافت کردیم
:)))

مینا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:30

مبارک باشه

سلامت باشید

اجین جیل یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:31

وبلاگ جدید مجالیه برای سلام کردن خوانندگان خاموش
مبارک باشه

سلام عزیزم
موفق باشید

آفرین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:07 http://afarin55.persianblog.ir/

مبارکست بانو!

ممنون دوستم

فندق یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

خدا خیرت بده مادر. اونجا کامنت که هیچی ! کوفت هم نمیشد گذاشت. منزل نو مبارک .

سلام فندق جان
خودمم عاصی شده ازش
ممنون
:)

گلابتون بانو یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:49 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام علیکم!
وبلاگ نو مبارک.

کار خوبی کردی اومدی این جا.اونجا رو دوست نداشتم!

خودمم سختم بود
حالا شدیم بچه محل؟

وحیده دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

سلام خوبید خوشحالم که دوباره مینویسید

سلام عزیزم
ممنون

پرژین دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:44 http://parzhin1359.blogfa.com

به نظرم ایمیل یک فناوری دمده است توی بارگاه ملکوتی.
همین الانش هم بدون سیم و کابل واینترنت هم می توانیم به حضرتش پیغام بدهیم هم یپغام بگیریم

ایمیل بهانه است رفیق والا فرستنده فی الحال حاضر است . . .:)

خاموش روشن دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

خونه جدید مبارک
بذار تکراری باشه اما منم چند بار اومدم اونجا کامت بذارم پیرم در اومد و نشد . اما اینجا از بلاگفا هم راحت تر و البته شیکتره . امیدوارم اینجا تا همیشه برقرار باشی و چراغ این خونت روشن باشه خانومی .
همین که مثل همیشه و همه جا جا نزدی و بازم هستی و می نویسی دست مریزاد داری .

سلام دوستم
والا ما چراغ خونه رو روشن می زاریم اگه بازم نیان و به زود خاموشش نکن
:)

رومینا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

بازم منزل نو مبارک. انشالله در دنیای واقعی هرچه زودتر صاحبخونه شی.
این جور ایمیلا خوندنی نیست، شنیدنیه! خدا بهمون گوش بده که بشنویم. خیلی شیرینه...... یعنی خیلی ها.....!!

سلام عزیزم
خدا از دهنت بشنوه مادرررر

5 دقیقه تا آشنایی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 http://5time.blogfa.com/

خوشحال شدم پیداتون کردم عزیزم .امیدوارم اینجا دیگه راحت باشی . ادرستون رو عوض می کنم .

ممنون عزیزم
موفق باشید

خدیجه زائر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 http://480209.persianblog.ir

آخیش راحت شدیم.....نمیشد برات کامنت گذاشت دوباره شدی دختر خودمان

عزیزممممممم
جمله ی اخرت خعلی گوارا بود

شیدا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 http://sheyda93.blogfa.com/

خوشحالم پیدات کردم ...

ممنون عزیزم

پردیس5 یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:33

سلام

توی این وضعیت فقط با یه پوست کلفت میشه زنده موند ودوام آورد .

به سختی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد