پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

مخاطب خیالی


غزل برای تو می نویسم

غزلکم . . .

تو مخاطب من باش

 تو بغضم باش

غزل غزل صدا شو

ترانه ی درد های من باش

معجون خود ساخته ای از حواءجم

غزلک شب هایم شو

غزلم


نظرات 6 + ارسال نظر
نارنجی خانوم یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 http://narenjikhanoom.blogfa.com

چه خوب شد که پیدایتان کردم از وبلاگ توت فرنگی روی خامه

زنده باشید
:)

میرمحمد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 http://gholameaftab.blogfa.com

غزلکی هم برای غزل بسرای ... غزال روشن چشم دشتهای پر ترانه ...

غزل خودش ترانه ست

رها یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33

اون عصر هم گفتم از اون صفحه قبلی بدم میومد
غریبی میکردم
اینجا رو دوست دارم

دقت کردی افتخار دادم کامنت نوشتم ؟!!!

به به
افتخارتان تو حلقمان!!!!

ستاره یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 http://nst.blogfa.com

منم از وبلاگ لاله ردتو گرفتم عزیزم. امیدوارم اینجا برات سرشار از روزهای بهتر و بهتر باشه بانو:*

ممنون ستاره جان
:)

بچه های باشگاه بدنسازی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:00

بازم تو ازون قرصهای کچل خوردی حس مردونگی بهت دست

داد!

nasrin دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19

جانم
چی شده باز داری من و صدا میکنی اومدم
ولی گفته باشم بغضت نمیشم

... غزل
غزلکم
گوش کن دلم را
دلم جاری میشود . . .
ترانه ی منی
شعر سیال خیالمی . . .
گوش کن دلم را
انگشتم را بخوان
قلمم را بنویس
غزل باش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد