پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فرصت ها


گمان کنم سر این خانه به دوشی ها و ادرس به ادرس کردن ها آنقدر نبوده ام که دیگر بشود گفت شده ام یک بلاگر یه لا غبا که آمار بازدیدش خیلی باشد چند ده نفر است . . .

 شاید از این فرصت بشود استفاده کرد و هر چی دلمان خواست نوشتیم

می دانید . . .

دلمان کباب است

مصداق همان قلب های قرمر که تیر غیب رفته تو حلقشان و از آن یکی ورشان در آمده

هیچ دلیل خاصی هم ندارد

کلا این روزها و خلی روهای دیگر آن قلب تپل و سرخ تو چشممان بال بال می زند و یک تیر بی پدر و مادر از یک وری که خدا می داند کدام ور است به سویش حواله م یشود و همچین ناکارش می کند که بیا و ببین

ادم وقتی یک جایی را داشه باشد که وقتی غرغش آمد یا وقتی تعداد تیرهای حوالتی از دست غیب بیشتر از حد تصور و تحمل بود بیاید تویش سیر بنالد و ضرضر های صدمن یه غاز کند و خالی شود ، خنک شود

اما به قول دوستی از چهار خط در و دیوار نوشت ما پایه های حکومت به لرزه می افتاد که زدند ترکاندنش

خلاصه اینکه

این منم

بلاگری تنها

در آستانه ی فصلی سرد

نظرات 12 + ارسال نظر
مهرین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41

سلام خوبی؟
منزل نو مبارک
چه کار کردی ضامن درست شد؟از صاحبخونه چه خبر؟

ضامن جور شد
منتظرم تا دهم وامم جور شه تمدید کنم
فعلا تو نوبتم مادر جان

دخترک پاییز یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 http://ashaghehsabz.blogfa.com/

سلام مارگزیده عزیز،
تو خونهء قبلیت در بلاگفا، اغلب یه خواننده خاموش بودم... اینجا شاید نیمه روشن شدم!...
هر چند به اجبار بود نقل مکانت، اما خونهء مجازی نو مبارک... امیدوارم اینجا پر بشه از لحظه نوشته های سرشار از شادی و خاطرات خوب...

ممون دخترک پاییز
امیدوارم
:)

میرمحمد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 http://gholameaftab.blogfa.com

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم!

اندر احوالات یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://andarahvalat30.blogfa.com

بهتر
سرت خلوت می شه ما هم می تونیم برات کامنت بزاریم اون موقع ها اینقدر کامنت دونی ات لبریز بود که دلمون برات می سوخت ما هم کامنت بزاریم ترجیح می دادیم خاموش باشیم

ای نامردااا
کامنت نمی زاشتی توجیح هم م یکنی
نسخه باید بیاری
موجه نیست

بچه های باشگاه بدنسازی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

تا حدود یکسال پیش امارت همون چند ده نفر بودا!

حس فضولیه بیش حد خوانندگان در زندگیه خصوصیه نویسنده

امارو به چند صد نفر رسوند!

بانو یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:05 http://atiehbanoo.blogfa.com

تنها نیستی دختر........

قربونت برم بانو

گلبرگ خاتون یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:38 http://golbargkhatoon.blogfa.com/

منزل نو مبارک با تعابیر شما ما یک بلاگر یک لا غباییم مار گزیده جان !!!!!

قربونت برم دوستم
:)

سکینه کچل یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:49

به به منزل نو مبارک!
کارخوبی کردی اونجا آفتابه لگنش زیاد بود...به ما جماعت تنبان به پا نمیومد!

شما که کارت درسته؟!

سید علی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:15

در هر صورت بعضی ها دوست ندارند روی دیوارشان یادگاری بنویسید از جمله همین بلاگفا. انشاا.. این دیوار برای شما خوش یمن باشد

بعله
دست یادگاری نویس را هم قلم م یکنند تازه

گل پونه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:57

به کوری چشم بعضی ها من اینجا کامنت میذارم که بدونی بعضی کارا نمی تونه آمارتو پایین بیاره و تو تنها نمی مونی

ای جونم ممنون گل پونه جون
:)

مهردخت پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 http://mehrdokht.persianblog.ir

سلام بالاخره یافتمت. عیب نداره یه چند روز اول آمارت پایینه بعد دوباره میشه مثل اول. عوضش ما قشر آسیب‌پذیر و همیشه یه‌لا‌قبا رو درک می‌کنی. موفق باشی. می‌خونمت.


موفق باشید

بانوی سیپدی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:22 http://arezohayesepidam.persianblog.ir/

من که خودم اسباب کشی کردم اولش سخت بود
خلوتیه خونه نو اما حالا حس می کنم عوض کردن اسمم و دور شدن از دوره تلخی های تنهایی و بانوی آبی بودن به سفیدیه روزگار می ارزه...
کاش تو هم دیگه مارگزیده نبودی و می شدی یه چیز دیگه
مثلاً پروانه ی شاد
به هر حال هر چه هستی باش اما باش.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد